تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 30686

استارت تیم بسکتبال با ویلچر برای شرکت در جهانی امارات بدون حضور لژیونرها!

استارت تیم بسکتبال با ویلچر برای شرکت در جهانی امارات بدون حضور لژیونرها!

محمدرضا دستیار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حضور ۱۴ ملی پوش در اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای شرکت در مسابقات جهانی امارات، اظهار کرد: برای آماده سازی بازیکنان جهت شرکت در مسابقات جهانی تا خرداد هر ماه یک اردو پیش‌بینی شده که اولین اردو با حضور ۱۴ بازیکن در

محمدرضا دستیار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حضور ۱۴ ملی پوش در اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای شرکت در مسابقات جهانی امارات، اظهار کرد: برای آماده سازی بازیکنان جهت شرکت در مسابقات جهانی تا خرداد هر ماه یک اردو پیش‌بینی شده که اولین اردو با حضور ۱۴ بازیکن در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولین در حال برگزاری است.
وی درباره حضور لژیونرها در تیم ملی بسکتبال باویلچر، گفت: به جز محسن طلوعی و محسن بیگدلی که به خاطر زلزله ترکیه به کشور بازگشتند و در ترکیب تیم ملی قرار دارند، وضعیت سایر لژیونرها برای ملحق شدن به تیم ملی هنوز مشخص نیست و تصور می‌کنم در اردوی بعدی شرایط حضور لژیونرها در تیم فراهم شود.
سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر همچنین از همگروهی ایران با تیم‌های آمریکا، انگلیس و عراق در مسابقات جهانی امارات خبر داد و افزود: مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر از ۱۹ تا ۳۰ خرداد در دو بخش زنان و مردان در دبی برگزار می‌شود که ما تنها در بخش مردان در این رقابتها حضور خواهیم داشت. در این مسابقات ۱۶ تیم استرالیا، ایتالیا، برزیل، امارات، تایلند، مصر، آلمان، کانادا، فرانسه، آرژانتین، کره جنوبی، هلند، بریتانیا، ایران، عراق و آمریکا حضور دارند که تیم ایران در  اولین رقابت خود در مرحله گروهی ۲۰ خرداد ساعت ۱۴:۳۰ به وقت محلی به مصاف تیم بریتانیا خواهد رفت.
دستیار در پاسخ به این پرسش که نفرات اعزامی به امارات چه زمانی مشخص خواهند شد، خاطرنشان کرد: بعد از این که لژیونرها به ترکیب تیم اضافه شدند، در آخرین اردو پس از ارزیابی عملکرد بازیکنان جوان و باتجربه نفرات اعزامی معرفی می‌شوند، بنابراین هیچ ضمانتی وجود ندارد که تمام لژیونرها در ترکیب تیم اعزامی قرار بگیرند.
وی در پایان در ارزیابی از وضعیت بازیکنان حاضر در اردوی آمادگی، اظهار کرد: تمام بازیکنان از نظر آمادگی بدنی و فنی در شرایط خوبی قرار دارند و مشکل خاصی وجود ندارد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.