تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۴۰
کد خبر : 8719

هیأت‌امنای ارزی وزارت بهداشت ۳۵۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد

هیأت‌امنای ارزی وزارت بهداشت ۳۵۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر جمالی شامگاه شنبه در دیدار با نماینده اهر گفت: هیأت‌امنای ارزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرکت‌هایی که از آن‌ها تجهیزات درمانی تأمین می‌کند ۳,۵۰۰ میلیارد تومان بدهکار است. وی افزود: تأمین دستگاه MRI برای بیمارستان باقرالعلوم اهر جزو تعهدات وزارت بهداشت در راستای پیگیری نماینده اهر و

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر جمالی شامگاه شنبه در دیدار با نماینده اهر گفت: هیأت‌امنای ارزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرکت‌هایی که از آن‌ها تجهیزات درمانی تأمین می‌کند ۳,۵۰۰ میلیارد تومان بدهکار است.

وی افزود: تأمین دستگاه MRI برای بیمارستان باقرالعلوم اهر جزو تعهدات وزارت بهداشت در راستای پیگیری نماینده اهر و هریس بود که به حول قوه الهی قطعات باقی‌مانده نیز تأمین شد.

جمالی ابراز داشت: تأمین تجهیزات درمانی برای بیمارستان‌های اهر و هریس با اولویت در وزارت بهداشت پیگیری می‌شود و بنده نیز با جدیت به دنبال تحقق مطالبات مردم این شهرستان‌ها هستم.

وی همچنین ادامه داد: مانع اصلی و تأخیری که در نصب دستگاه MRI بیمارستان باقرالعلوم اهر شده بود. اختلافات مالی یا به اصطلاح بدهی به شرکت‌های طرف‌قرارداد واردات تجهیزات درمانی است، اما مراحل اولیه نصب این دستگاه انجام شده و مراحل تکمیلی نیز به‌زودی انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه نقش نماینده مردم اهر و هریس در پیگیری تأمین قطعات باقی‌مانده دستگاه MRI مؤثر بوده و لازم است تا همکاری وی با وزارت بهداشت در تصویب طرح‌های این وزارتخانه در مجلس قدردانی کنم.

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.