تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر : 44084

ارتقای علمی اولویت اصلی سازمان نظام دامپزشکی است

ارتقای علمی اولویت اصلی سازمان نظام دامپزشکی است

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد زارعی، رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در کنگره بین‌المللی کلینیسین‌های دام‌های بزرگ، گفت: بعد از چند سال وقفه، کنگره‌های سازمان نظام دامپزشکی کشور دوباره احیا شده است. وی افزود: به این صورت که در اسفند ماه کنگره بهداشت مواد غذایی و در اردیبهشت ماه سال آینده کنگره آبزیان

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد زارعی، رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در کنگره بین‌المللی کلینیسین‌های دام‌های بزرگ، گفت: بعد از چند سال وقفه، کنگره‌های سازمان نظام دامپزشکی کشور دوباره احیا شده است.
وی افزود: به این صورت که در اسفند ماه کنگره بهداشت مواد غذایی و در اردیبهشت ماه سال آینده کنگره آبزیان را داریم و سعی کردیم رسالت خود را که ارتقای سطح علمی دامپزشکان کشور است، به نحو احسن انجام دهیم.
وی تاکید کرد: همواره سعی می‌کنیم که ارتقای علمی فعالان این حوزه را اولویت اصلی سازمان قرار دهیم،
احیا صنعت اسب
در ادامه مهدی سخا، دبیر علمی کنگره بین‌المللی کلینیسین‌های دام‌های بزرگ، گفت: برای اولین بار مبحث اسب و بیماری‌های مربوط به آن در کارگاه‌های خاص و تحت عنوان پنل طب ورزشی اسب برگزار می‌شود و امیدواریم که از این طریق راهی برای پر کردن خلأ صنعت اسب باز شود.
وی افزود: همچنین برای نخستین بار با پیشنهاد کمیته دام‌های بزرگ سازمان نظام دامپزشکی، برنامه تشویق کلینسین‌های جوان مدنظر است که بحث انتخاب آنها به نظام استان‌ها واگذار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.