تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر : 36105

اخراج زلزله‌زدگان ترکیه از اقامتگاه‌های دولتی

اخراج زلزله‌زدگان ترکیه از اقامتگاه‌های دولتی

‌به گزارش خبرنگار اقتصادی به نقل از دووار، مهلت اسکان مردم زلزله‌زده ترکیه در خوابگاه‌های دولتی این کشور روز گذشته به پایان رسیده و دولت این کشور در حال مجبور کردن مردم برای ترک این اماکن است. پس از زلزله روز ۶ فوریه که مناطق جنوب شرقی ترکیه و سوریه را لرزاند و میلیون‌ها نفر

‌به گزارش خبرنگار اقتصادی به نقل از دووار، مهلت اسکان مردم زلزله‌زده ترکیه در خوابگاه‌های دولتی این کشور روز گذشته به پایان رسیده و دولت این کشور در حال مجبور کردن مردم برای ترک این اماکن است.
پس از زلزله روز ۶ فوریه که مناطق جنوب شرقی ترکیه و سوریه را لرزاند و میلیون‌ها نفر را آواره کرد و جان ۵۸ هزار نفر را گرفت، برخی از کسانی که خانه‌های خود را از دست داده بودند، در خوابگاه‌های دولتی اسکان داده شدند.
در حال حاضر افراد حاضر در این خوابگاه‌ها منتظر تمدید احتمالی مهلت ارائه‌شده از سوی دولت هستند؛ چراکه جای دیگری برای زندگی ندارند. آنها می‌گویند مقامات دولتی ترکیه نظیر مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه سابق این کشور به آنها قول داده‌اند که می‌توانند به مدت یک سال در این خوابگاه‌ها زندگی کنند، چرا که پس از تخریب خانه‌های آنها هیچ جای دیگری برای زندگی ندارند.
زلزله‌زدگان ترکیه می‌گویند که تلاش کرده‌اند تا با مقامات دولتی ترکیه دسترسی پیدا کنند و یا با اداره مدیریت فجایع و شرایط اضطراری ارتباط برقرار کنند، اما کسی به حرف آنها گوش نمی‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.