تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
کد خبر : 1991

گروههای شغلی دارای اولویت واکسن تنها در مراکز تجمیعی پذیرش شوند

گروههای شغلی دارای اولویت واکسن تنها در مراکز تجمیعی پذیرش شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید نمکی وزیر بهداشت در نامه‌ای به معاونش علیرضا رئیسی اعلام کرد امکان دریافت نوبت گروه‌های دارای اولویت دریافت واکسن از طریق سامانه نوبت دهی فراهم شده است. در این نامه آمده است: «با عنایت به اینکه امکان دریافت نوبت گروه‌های دارای اولویت دریافت واکسن (بر اساس فاز سوم سند ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید نمکی وزیر بهداشت در نامه‌ای به معاونش علیرضا رئیسی اعلام کرد امکان دریافت نوبت گروه‌های دارای اولویت دریافت واکسن از طریق سامانه نوبت دهی فراهم شده است.

در این نامه آمده است:

«با عنایت به اینکه امکان دریافت نوبت گروه‌های دارای اولویت دریافت واکسن (بر اساس فاز سوم سند ملی واکسیناسیون) از طریق سامانه salamat.gov.ir فراهم شده است، مقتضی است فرایند دریافت نوبت و تزریق واکسن در تمامی شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت، صرفاً بر اساس سامانه فوق باشد.

ضمناً از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰.۵.۱۶ از هرگونه توزیع واکسن برای تزریق گروه‌های شغلی دارای اولویت در خارج از پایگاه‌های تجمیعی و خارج از روال نوبت دهی از طریق سامانه فوق جدا خودداری شود.

همچنین مقتضی است مراکز واکسیناسیون ایجاد شده برای گروه‌های شغلی به فهرست پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون اضافه شود تا عموم مردم از جمله گروه‌های شغلی دارای اولویت بتوانند از طریق سامانه نوبت دهی از خدمات این مراکز بهره مند شوند.»

گروههای شغلی دارای اولویت واکسن تنها در مراکز تجمیعی پذیرش شوند

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.