تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 42292

ابلاغ مصوبه تعیین اعضای هیات نظارت بر قانون رسیدگی به تخلفات اداری

ابلاغ مصوبه تعیین اعضای هیات نظارت بر قانون رسیدگی به تخلفات اداری

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی قوانین و مقررات کشور، تصویبنامه مصوب جلسه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ هیات وزیران درخصوص «تعیین آقایان عبدالرحمن آقایی و سعید حقیقی به عنوان اعضای هیات عالی نظارت مذکور در ماده ۳۷ آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری» طی نامه شماره ۱۵۴۷۹۴

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی قوانین و مقررات کشور، تصویبنامه مصوب جلسه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ هیات وزیران درخصوص «تعیین آقایان عبدالرحمن آقایی و سعید حقیقی به عنوان اعضای هیات عالی نظارت مذکور در ماده ۳۷ آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری» طی نامه شماره ۱۵۴۷۹۴ مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.
ماده ۳۷ آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری (اصلاحی ۱۴۰۰/۱۰/۰۸) به شرح زیر است:
هیات عالی نظارت موضوع ماده (۲۲) قانون، مرکب از سه نفر از نمایندگان موضوع ماده (۳۴) این آیین نامه به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و تصویب هیات وزیران و یک نماینده از قوه قضاییه به ریاست معاون یاد شده تشکیل می شود.
ماده ۲۲ قانون رسیدگی به تخلفات اداری به شرح زیر است:
به منظور نظارت بر حسن اجرای این قانون در دستگاههای مشمول و برای ایجاد هماهنگی در کار هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری «‌هیأت عالی نظارت» به ریاست دبیر کل سازمان امور اداری و استخدامی کشور و عضویت یک نفر نماینده رئیس قوه قضائیه و سه نفر از بین نمایندگان ‌وزراء و یا بالاترین مقام سازمانهای مستقل دولتی تشکیل می‌شود. هیأت مزبور در صورت مشاهده موارد زیر از سوی هر یک از هیأتهای بدوی یا تجدیدنظر دستگاههای مزبور، تمام یا بعضی از تصمیمات آنها را ابطال و در صورت تشخیص سهل‌انگاری در کار هر یک از هیأتها، هیأت مربوط را منحل‌ می‌نماید. هیأت عالی نظارت می‌تواند در مورد کلیه احکامی که در اجرای این قانون و مقررات مشابه صادر شده یا م شود بررسی و اتخاذ تصمیم‌ نماید.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.