تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر : 38647

آموزش مجازی خسران بزرگی برای کشور بود

آموزش مجازی خسران بزرگی برای کشور بود

محسن زارعی صبح امروز (یکم مهرماه) در آئین نواختن زنگ بازگشایی مدارس استان هرمزگان، اظهار کرد: آموزش‌ها مجازی و تعطیلی آموزش حضوری خسران بزرگی برای سیستم آموزشی بود و دشمن با حربه‌های مختلف سعی داشت در سال گذشته مدارس را به تعطیلی بکشانند چراکه در این صورت است که می‌توانست نقشه‌های پلید خود را عملیاتی

محسن زارعی صبح امروز (یکم مهرماه) در آئین نواختن زنگ بازگشایی مدارس استان هرمزگان، اظهار کرد: آموزش‌ها مجازی و تعطیلی آموزش حضوری خسران بزرگی برای سیستم آموزشی بود و دشمن با حربه‌های مختلف سعی داشت در سال گذشته مدارس را به تعطیلی بکشانند چراکه در این صورت است که می‌توانست نقشه‌های پلید خود را عملیاتی کند که خوشبختانه با شکست مواجه شد.
وی. با ذکر این نکته که هدف از ندرسه تنها آموزش کتب درسی نیست، عنوان کرد: تربیتی که تنها در فًای مدرسه و تحت مدیریت معلمین اتفاق می‌افتد در سال گذشته تحصیلی لمس شد و برای مقابله با سیاست‌های دشمن باید مدارس و ارکان آن‌ یعنی معلمین را تقویت کنیم.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به اهمیت توجه به آموزش مهارت‌های شغلی، ابراز کرد: برای اینکه هرمزگان از محرومیت خارج شود و به عنوان یک استان پیشرو در کشور نقش ایفا کند، باید تقویت و راه‌اندازی هنرستان‌های جوار در دستور کار باشد.
زارعی، ضمن تاکید بر توزیع عادلانه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آموزشی در سراسر استان هرمزگان، تصریح کرد: در شورای آموزش و پرورش دسترسی آسان دانش‌آموزان سراسر استان هرمزگان به امکانات بررسی شود و اینگونه نباشد که تمام امکانات آموزشی مناسب در اختیار مدارسی خاص باشد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.