تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 29988

آمریکایی‌هایی که در بسکتبال زنان ایران ورق را برگرداندند!

آمریکایی‌هایی که در بسکتبال زنان ایران ورق را برگرداندند!

به گزارش ایسنا، تیم‌های تیروژحیات کردستان و شهرداری گرگان با پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کردند. گروه بهمن که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود و در تمام دیدارهای خود در مرحله مقدماتی به پیروزی رسید در دور رفت و برگشت نیمه‌نهایی مقابل گرگان شکست خورد.  نازی طائرپور،

به گزارش ایسنا، تیم‌های تیروژحیات کردستان و شهرداری گرگان با پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کردند.
گروه بهمن که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود و در تمام دیدارهای خود در مرحله مقدماتی به پیروزی رسید در دور رفت و برگشت نیمه‌نهایی مقابل گرگان شکست خورد. 
نازی طائرپور، سرمربی گروه بهمن در مورد شکست در مرحله نیمه‌نهایی به ایسنا گفت: گرگان دو بازیکن کمکی از آمریکا و مونته‌نگرو آورده بود. در مرحله مقدماتی لیگ و قبل از اینکه بازیکن کمکی جذب کنند این تیم را شکست داده بودیم اما در نیمه نهایی بازیکنان خارجی‌شان در روند بازی خیلی موثر بودند و باعث پیروزی شدند.
او در مورد بازیکن خارجی تیم خود بیان کرد: قرار بود دو بازیکن از استرالیا و نیجریه جذب کنیم اما خانواده بازیکن استرالیایی اجازه ندادند به ایران بیاید. ویزای بازیکن نیجریه‌ای هم دیر صادر و یک هفته قبل از مسابقات به تیم اضافه شد. به همین دلیل نتوانست به تیم ما کمک خاصی بکند. البته بازیکنان ایرانی ما هم بازی مد نظرمان را انجام ندادند و شاید تحت تاثیر بازیکنان خارجی گرگان قرار گرفتند. بالاخره بازی برد و باخت دارد.
طائرپور در پاسخ به این سوال که آیا موافق جذب بازیکنان خارجی تنها برای مرحله پلی‌آف لیگ هستید، بیان کرد: به نظرم جالب نیست. اگر بازیکن خارجی مدت زیادی بیاید روی بازیکنان ایرانی تاثیر می‌گذارد و باعث رشد آنها می‌شود اما زمانی که فقط برای یک یا دو ماه جذب می‌شود، تیم برنده خواهد شد اما روی بازیکنان ایرانی تاثیر خاصی نمی‌گذارد. البته ما هم این کار را کرده‌ایم اما با گرانی ارز و وضعیت فعلی اگر ایرانی‌ها با هم بازی کنند، بهتر است.
او با بیان اینکه تیروژحیات کردستان هم دو بازیکن آمریکایی جذب کرده است، به عدم حضور برخی از بازیکنان خارجی در ایران اشاره و بیان کرد: خیلی از بازیکنان به ایران نمی‌آیند چون در کشورهای خارجی علیه ایران تبلیغات منفی انجام می‌دهند. این در حالی است که بازیکنانی که به ایران آمده‌اند از شرایط راضی هستند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.