تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
کد خبر : 4442

آماده سازی بزرگ ترین مرکز واکسیناسیون کشور در تهران

آماده سازی بزرگ ترین مرکز واکسیناسیون کشور در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز واکسیناسیون بوستان گفتگو به همت جهادگران گروه جهادی خدام الحسین در حال راه اندازی است. بر همین اساس، گروه جهادی خدام الحسین، در اطلاعیه‌ای، توضیحاتی برای شهروندان ارائه داد. ۱- مرکز واکسیناسیون بوستان گفتگو به عنوان بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون کشور هنوز آغاز به کار نکرده و با فعالیت شبانه روزی

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز واکسیناسیون بوستان گفتگو به همت جهادگران گروه جهادی خدام الحسین در حال راه اندازی است.

بر همین اساس، گروه جهادی خدام الحسین، در اطلاعیه‌ای، توضیحاتی برای شهروندان ارائه داد.

۱- مرکز واکسیناسیون بوستان گفتگو به عنوان بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون کشور هنوز آغاز به کار نکرده و با فعالیت شبانه روزی جهادگران ظرف چند روز آینده تیم پزشکی و پرستاری گروه جهادی خدام الحسین روند واکسیناسیون را آغاز می‌کنند لذا تا زمان افتتاح مرکز که متعاقباً اعلام می‌شود از مراجعه خودداری شود.

۲- حدود ۶۰۰ نفر از اعضای گروه جهادی خدام الحسین در حرکتی جهادی از دو هفته پیش برای احداث بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون کشور به صورت شبانه روزی تلاش کردند و در این راه سازمان‌ها و ارگان‌های مختلفی از جمله شهرداری تهران در فراهم کردن زیرساخت‌های لازم مانند در اختیار گذاشتن محل مرکز به این حرکت مردمی کمک کردند.

۳- از آنجا که اعضای گروه خدام الحسین به صورت داوطلبانه در این مرکز فعالیت می‌کنند و با توجه به شرایط شغلی اعضای گروه و همچنین برای سهولت در خدمت رسانی به مردم قرار است این مرکز از ساعت ۱۴ الی ۲۱ به ارائه خدمت بپردازد.

در پایان ضمن تشکر از شهردار تهران و ارگان‌ها و نهادهایی که این حرکت مردمی را یاری کردند، برای همه مردم کشورمان سلامتی و بهروزی آرزومندیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.