تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 39568

آغاز حواشی لیگ بسکتبال/ تیم کاله انصراف می‌دهد؟

آغاز حواشی لیگ بسکتبال/ تیم کاله انصراف می‌دهد؟

به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر منحل شدن تیم بسکتبال کاله مازندران در رسانه‌ها منتشر شد که باعث شد حواشی لیگ برتر بسکتبال ایران از همین الان آغاز شود. با این حال امروز (یک‌شنبه – ۱۶ مهر ۱۴۰۲)، این خبر توسط محمدجواد فانی قائم مقام باشگاه کاله تکذیب شد.  فانی در گفت‌وگو

به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر منحل شدن تیم بسکتبال کاله مازندران در رسانه‌ها منتشر شد که باعث شد حواشی لیگ برتر بسکتبال ایران از همین الان آغاز شود. با این حال امروز (یک‌شنبه – ۱۶ مهر ۱۴۰۲)، این خبر توسط محمدجواد فانی قائم مقام باشگاه کاله تکذیب شد. 
فانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حاشیه‌های اخیر توضیح داد: متاسفانه بعد از مصاحبه سرپرست تیم ما، شائبه‌هایی مبنی بر منحل شدن تیم کاله مطرح شد که باید اعلام کنم انصراف دادن با منحل شدن متفاوت است. در همین راستا باید اعلام کنم باشگاه کاله تصمیم ندارد تیم را منحل کند و فقط یکسری درخواست‌ها دارد که امیدوارم به آن‌ها جامه عمل پوشیده شود. 
او در پاسخ به این سوال که درخواست باشگاه کاله چیست، ادامه داد: باشگاه کاله سال‌ها است که با سیاست حمایت از ورزش کشور و نخبه‌های ورزشی، در زمینه‌های مختلف از جمله رده‌های باشگاهی، ملی، پایه، توسعه زیرساخت‌های ورزشی و … فعال است و هیچگاه هم باعث تنش نبوده است.
قائم مقام باشگاه کاله افزود: با این حال متاسفانه سالنی که اداره کل ورزش استان مازندران برای برگزاری بازی‌های لیگ در اختیار باشگاه و تیم بسکتبال کاله قرار می‌دهد(سالن پیامبر اعظم آمل)، اصلا در حد اسم و نام این باشگاه نیست و فاقد هر گونه امکانات رفاهی است.
او در پاسخ به این سوال که عمده مشکلات این سالن چیست؟ متاسفانه امکانات ابتدایی مثل سرویس بهداشتی، تجهیزات الکترونیکی،‌ جایگاه خبرنگاران، هواداران و … اصلا استاندارد نیست و ما فقط درخواست کرده‌ایم که وضعیت سالن بهبود یابد. 
فانی تاکید کرد: باشگاه کاله به هیچ عنوان خواستار تحویل دادن این سالن به باشگاه نیست، صرفا درخواست داریم که متولی اصلی ورزش استان مازندران که اداره کل است، شرایط سالن را بهبود ببخشد در غیر این صورت باشگاه به این نتیجه رسیده که بهتر است در چنین سالنی حضور پیدا نکند.
او در پایان گفت: سالن‌های باشگاه کاله صرفا سالن تمرین است و شرایط برگزاری مسابقه ندارد، در غیر این صورت همانجا میزبانی می‌کردیم و الان که این شرایط فراهم نیست، تقاضا داریم وضعیت سالن پیامبر اعظم آمل بهبود یابد تا در لیگ شرکت کنیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.