تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر : 36748

آغاز تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه از امروز

آغاز تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، اتاق اصناف تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای نظارت بیشتر و ساماندهی بهتر واحدهای صنفی به دستور ریاست اتاق اصناف تهران طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در محل بازرسی و نظارت اصناف تهران طی مراسمی آغاز شد. اتاق اصناف

به گزارش خبرگزاری مهر، اتاق اصناف تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای نظارت بیشتر و ساماندهی بهتر واحدهای صنفی به دستور ریاست اتاق اصناف تهران طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در محل بازرسی و نظارت اصناف تهران طی مراسمی آغاز شد.
اتاق اصناف تهران به منظور بهبود وضعیت و ساماندهی بیشتر واحدهای صنفی فعال در سطح شهر تهران، طرح تشدید نظارت و بازرسی بر توزیع و تأمین کالاهای اساسی؛ همچنین نظارت ویژه بر عملکرد مشاوران املاک، اجرای طرح ضربتی بازرسی و نظارت خود را امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ طی مراسمی با حضور بازرسان اتاق اصناف، بسیج و وزارت مسکن و شهرسازی آغاز کرد.
ضرورت توزیع و تأمین کالاهای اساسی، ساماندهی واحدهای صنفی فعال در سطح شهر جهت تأمین امنیت اقتصادی و آرامش عموم مردم همیشه به عنوان یک وظیفه و تکلیف از سوی اتاق اصناف تهران مورد توجه بوده است. در همین راستا با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و به منظور بهبود وضعیت عملکرد و فعالیت واحدهای صنفی بویژه در حوزه توزیع و تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز عموم جامعه، اتاق اصناف تهران اقدام به اجرای طرح ضربتی نسبت به بازرسی مشترک، هماهنگ و منسجم از واحدهای صنفی کرد.
این طرح که نظارت و کنترل ویژه از مشاوران املاک را هم در بر می‌گیرد صبح امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ به صورت همزمان با حضور تیم‌های مشترکی از بازرسی مرکز نظارت و بازرسی اصناف، بسیج و وزارت مسکن و شهرسازی در محل سازمان بازرسی اصناف آغاز شد.
بر اساس این طرح از امروز، کنترل و نظارت بر تأمین و توزیع کالاهای اساسی به صورت بهینه، نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب؛ همچنین تخلفات صنفی واحدهای دارای پروانه کسب با شدت و حدت بیشتری از سوی گشت‌های مشترک انجام خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.