تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر : 16931

کار بزرگ یحیی گل‌محمدی در دیدار با پیکان

کار بزرگ یحیی گل‌محمدی در دیدار با پیکان

حسن خان‌محمدی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی ۲ بر صفر این تیم مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: بازی خوبی بود. پرسپولیس دو نیمه متفاوت با تاکتیک‌های متنوع داشت. گل‌محمدی به خوبی توانست تیمش را در نیمه دوم و با وجود ۱۰ نفره

حسن خان‌محمدی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی ۲ بر صفر این تیم مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: بازی خوبی بود. پرسپولیس دو نیمه متفاوت با تاکتیک‌های متنوع داشت. گل‌محمدی به خوبی توانست تیمش را در نیمه دوم و با وجود ۱۰ نفره بودن، جمع کند و امتیاز از دست ندهد که به نظرم این کار بزرگی بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس ۵ بازی بسیار مهم دارد و نباید امتیاز از دست بدهد. آن‌ها رقابت حساسی با استقلال دارند و باید قدر تک تک امتیازهای باقی مانده را بدانند. بازیکنان باید با تمام توان در زمین حاضر شوند و هیچ‌کدام کم نگذارند. شاگردان گل‌محمدی این شانس را دارند که دوباره قهرمان لیگ برتر شوند و باید هم بازی‌های خوبی انجام دهند و هم منتظر امتیاز از دست دادن استقلال بمانند.

این پیشکسوت در خصوص بازگشت حامد لک به دروازه پرسپولیس و ثبت کلین‌شیت برابر پیکان عنوان کرد: این اتفاق مثبتی بود که در ترکیب تیم و در دیدار با پیکان رخ داد که ثمره آن را هم شاهد بودیم. لک دروازه‌بان باتجربه‌ای است که می‌تواند در این ۵ هفته باقی مانده که هر کدام از بازی ها برای پرسپولیس حکم فینال را دارد، عصای دست گل‌محمدی در درون دروازه باشد.

او در خصوص گلزنی مهاجمان پرسپولیس بعد از ۵ هفته و همچنین ناکامی دوباره تمیروف در باز کردن دروازه حریفان توضیح داد: امیدوارم این گلزنی‌ها ادامه داشته باشد زیرا باعث افزایش انگیزه همه بازیکنان در بازی‌های بعد می‌شود. پاکدل چند هفته‌ای مصدوم بود و رفته رفته بهتر شده و در دیدار با پیکان باز هم شایستگی‌هایش را اثبات کرد. او می‌تواند زوج خوبی را با مهاجم ازبکستانی تشکیل دهد. تمیروف مهاجم داخل محوطه جریمه نیست و او به دلیل دوندگی بالایی که دارد، در خارج از محوطه می‌تواند حریفان را تحت فشار بگذارد و پرس کند و برای سایر مهاجمان هدف پرسپولیس فضا ایجاد کند.

خان‌محمدی درباره شانس قهرمانی سرخ‌ها عنوان کرد: پرسپولیس شانس قهرمانی دارد اما آن‌ها هم نباید امتیاز از دست دهند و هم باید منتظر لغزش استقلال باشد؛ به هیمن دلیل بازیکنان تا آخرین لحظه باید برای پیراهنشان بجنگند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.