تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر : 29586

چالش سه‌امتیازی آل‌استار NBA با قهرمانی لیلارد + فیلم

چالش سه‌امتیازی آل‌استار NBA با قهرمانی لیلارد + فیلم

به گزارش ایسنا، مسابقه آل‌استار (all star) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA از دو روز قبل در این کشور آغاز شده و دیمین لیلارد توانست در رقابت با ستاره‌هایی مانند جیسن تیتم و لوری مارکنن جایزه پرتاب سه امتیازی مسابقات را از آن خود کند. لیلارد با قرار گرفتن در صدر این رقابت، اولین بازیکن

به گزارش ایسنا، مسابقه آل‌استار (all star) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA از دو روز قبل در این کشور آغاز شده و دیمین لیلارد توانست در رقابت با ستاره‌هایی مانند جیسن تیتم و لوری مارکنن جایزه پرتاب سه امتیازی مسابقات را از آن خود کند. لیلارد با قرار گرفتن در صدر این رقابت، اولین بازیکن تاریخ تریل بلیزرز بود که برنده مسابقه شد.
لیلارد که به عنوان یکی از بهترین پرتاب‌ کننده‌های سه امتیازی در دنیا شناخته می‌شود، در راند اول در بین سه نفر برتر قرار گرفت و در نهایت در راند دوم و نهایی توانست با یک امتیاز بیشتر نسبت به بادی هیلد این عنوان را از آن خود کند. او برای کسب جایزه این مسابقه، باید پرتاب آخر خود را به سبد می‌انداخت که توانست این کار را انجام دهد.
نکته عجیب قرار گرفتن جیسن تیتم و لوری مارکنن در قعر جدول در راند اول بود. این دو ستاره همراه با لیلارد در مسابقه اصلی آل‌استار به میدان خواهند رفت اما در چالش پرتاب سه امتیازی موفق نبودند.
لیلارد پیش از این دو بار در این رویداد شرکت کرده بود و بالاخره پیروز شد و اعلام کرد قصد دارد به عنوان قهرمان از مسابقات کناره گیری کند.
لیلارد پس از پیروزی خود گفت: «فکر می‌کنم بهترین شوت‌زن‌های تاریخ اکثرا این عنوان را کسب کرده‌اند. چند بار در این رقابت حضور داشتم و نتوانستم این جایزه را ببرم و فقط می‌خواستم حداقل یک بار این کار را به عنوان نفر اول انجام دهم. بنابراین خوشحالم که موفق شدم، اکنون می‌توانم از این مسابقه بازنشسته شوم.»

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.