تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۳
کد خبر : 15999

نویدکیا: هنوز سه بازی دیگر مانده/ اخراج پورقاز سخت‌گیرانه بود

نویدکیا: هنوز سه بازی دیگر مانده/ اخراج پورقاز سخت‌گیرانه بود

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل التعاون اظهار کرد: در بدترین زمان ممکن یک نفر را از دست دادیم و ۸۰ دقیقه ده نفره بازی کردیم. این بسیار سخت بود اما سعی کردیم بازی را تحت کنترل خودمان داشته باشیم و از کناره‌ها به آن‌ها ضربه بزنیم اما

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل التعاون اظهار کرد: در بدترین زمان ممکن یک نفر را از دست دادیم و ۸۰ دقیقه ده نفره بازی کردیم. این بسیار سخت بود اما سعی کردیم بازی را تحت کنترل خودمان داشته باشیم و از کناره‌ها به آن‌ها ضربه بزنیم اما روی یک ضربه ایستگاه گل خوردیم. نیمه اول بعد از ده نفره شدن سازماندهی خوبی داشتیم اما یکی دو موقعیت خوب به تیم حریف هم دادیم.

او ادامه داد: با این حال می‌توانیم از نیمه اول‌مان راضی باشیم اما در نیمه دوم سازمان‌دهی‌مان خیلی زود به‌هم ریخت و گل خوردیم. از گل نتوانستیم نظم خوبی داشته باشیم و بی نظم بازی کردیم. باید درباره مشکلات‌مان با بازیکنان صحبت کنیم. وضعیت برای ما بسیار سخت شد اما سه بازی دیگر مانده و می‌توانیم امیدمان را نگه داریم و بازی‌های بعدی جبران کنیم.

سرمربی سپاهان درباره داوری و صحنه‌های مشکوک این دیدار گفت: نمی‌خواهم چندان درباره داوری صحبت کنم و علاقه‌ای به این موضوع نداشتم اما باید کارشناسان نظر دهند. این وظیفه من نیست اما فکر می‌کنم اخراج سخت‌گیرانه بود و اگر واقعا اشتباهی صورت گرفته باشد، روند و ساختار بازی با این اخراج تغییر کرد.

او اضافه کرد:‌ درباره پنالتی‌ها هم نظر داور است و داوران باید نظر دهند. وقتی کمک داور ویدیویی نباشد چنین شرایطی هم ممکن است به وجود بیاید. اینجا امکاناتش وجود دارد اما نمی‌دانم چرا از VAR استفاده نشد. این شاید به ضرر تیم‌هایی مثل ما باشد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.