تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر : 20329

میزان بیکاری موجود، شایسته استان مرکزی نیست

میزان بیکاری موجود، شایسته استان مرکزی نیست

آیت الله محسن اراکی روز جمعه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ در جلسه دیدار خانواده شهدا، ایثارگران و نخبگان استان مرکزی با رییس جمهور که در اراک برگزار شد، اظهار کرد: استان مرکزی، استان قله هاست و باید این استان آنچنان که شایسته است مورد رسیدگی قرار گیرد، بالاترین این قله ها امام خمینی(ره) است و این

آیت الله محسن اراکی روز جمعه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ در جلسه دیدار خانواده شهدا، ایثارگران و نخبگان استان مرکزی با رییس جمهور که در اراک برگزار شد، اظهار کرد: استان مرکزی، استان قله هاست و باید این استان آنچنان که شایسته است مورد رسیدگی قرار گیرد، بالاترین این قله ها امام خمینی(ره) است و این استان در تمام عرصه های علمی و هنری و ادبی و سیاسی افتخاراتی دارد.

وی با تاکید بر اینکه استان مرکزی مردمی با استعداد دارد افزود: سرزمین حاصلخیر و صنعت و کشاورزی گسترده و پر رونق استان مرکزی مورد توجه است، اما با وجود این ظرفیت ها امروز کشاورزی ما تشنه است و نیاز به آب دارد، عرصه کشاورزی باید به طور خاص مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: میزان بیکاری در استان بویژه در اراک شایسته این شهرستان و موقعیت آن نیست. استان مرکزی صنایع موفق و زیادی دارد که این صنایع برای رفع مشکلات خود نیازمند پشتیبانی و توجه هستند.

اراکی با اشاره به اینکه استان ما استان فرهنگی است، بیان کرد: قله های فرهنگی کشور از جمله امام خمینی(ره)، پروفسور حسابی و … از این استان برخاسته اند و امیدواریم با توجه به این ویژگی ها به فرهنگ استان توجه ویژه شود. امیدواریم نسل جدیدی از پیشرفت را در تمام عرصه ها شاهد باشیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.