تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۴
کد خبر : 19850

ملی‌پوش سابر: به حواشی ورود نمی‌کنیم/کسانی که انتقاد می‌کنند به انصاف خودشان برگردند

ملی‌پوش سابر: به حواشی ورود نمی‌کنیم/کسانی که انتقاد می‌کنند به انصاف خودشان برگردند

به گزارش ایسنا، ملی‌پوش شمشیربازی در مورد شرایط تیم سابر برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مصر بیان کرد: مسابقات قهرمانی جهان بالاترین رقابت سال است. در قهرمانی آسیا آنطور که خواستیم نتوانستیم امتیاز بگیریم از این رو تمام تلاشمان را می کنیم که از قهرمانی جهان دست پر برگردیم. قهرمانی جهان امتیاز بالایی دارد

به گزارش ایسنا، ملی‌پوش شمشیربازی در مورد شرایط تیم سابر برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مصر بیان کرد: مسابقات قهرمانی جهان بالاترین رقابت سال است. در قهرمانی آسیا آنطور که خواستیم نتوانستیم امتیاز بگیریم از این رو تمام تلاشمان را می کنیم که از قهرمانی جهان دست پر برگردیم. قهرمانی جهان امتیاز بالایی دارد و در رنکینگ جهانی نیز تاثیر زیادی دارد. خودم خیلی امیدوارم که در قهرمانی جهان نتیجه خوبی بگیریم. 

فتوحی در مورد اینکه در قهرمانی آسیا بر خلاف اینکه رهبری و پاکدامن نتوانستند، انتظارات را برآورده کنند، بسیار خوب حاضر شد و بهترین نتیجه را گرفت، تاکید کرد: اتفاقی که برای رهبری و پاکدامن رخ داد، واقعا اتفاق بود و شایستگی آنها بیشتر از نتیجه ای بود که گرفتند. وظیفه هر ورزشکاری است که در هر مسابقه بهترین نتیجه را کسب کند. در قهرمانی آسیا می‌خواستم بهترین نتیجه را بگیرم حالا شاید مربیان از نتیجه ام راضی باشند اما قصد من مدال بود و هنوز هم ناراحتم که موفق به کسب مدال نشدم. 

ملی پوش سابر در پاسخ به این پرسش که شمشیربازی به دلیل بحث انتخابات خیلی درگیر حاشیه شده و دائم بحث سابر را به میان می آورند و ملی‌پوشان چقدر تلاش می کنند که به حواشی ورود نکنند؟ گفت: ما به عنوان ورزشکار سعی می کنیم خیلی وارد این مسائل نشویم چون در حیطه وظایف ما نیست. کسانی که خیلی اسم سابر را می آورند و انتقاد دارند به انصاف خودشان برگردند. اگر شمشیربازی جایگاهی دارد ببینند اسلحه های دیگر چقدر تاثیر گذاشته اند و سابر چقدر موثر بوده است. وقتی نمی‌توانیم نتیجه بگیریم بجای اینکه راه را پیدا کنیم، دنبال بهانه هستیم. الان بازار اینکه نتایج ضعیف را به سابر مربوط کنند، داغ است. اما ما خیلی اهمیت نمی‌دهیم چون می‌دانیم تیم ما چه جایگاهی در دنیا دارد و تلاش می‌کنیم این جایگاه را حفظ کنیم. 

او در مورد اینکه زمانی در ترکیب تیم سابر قرار گرفت مورد انتقاد شدید از سوی برخی ها قرار گرفت، تاکید کرد: من هیچ موقع فیکس نبودم که خیالم برای حضور در مسابقات راحت باشد. برای المپیک یکسال برای کسب سهمیه تلاش کردم و یکسال هم خودم را ثابت می کردم. خیلی به این مسائل فکر نمی کنم. همیشه دنبال این بودم بهترین نتیجه را کسب کنم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.