تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۵
کد خبر : 19414

مسیر ورزش کارگری رو به پیشرفت اما کند

مسیر ورزش کارگری رو به پیشرفت اما کند

جواد رمضی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسیر ورزش کارگری هر چند امسال نسبت به سال‌های گذشته که به دلیل کرونا با مشکلات زیادی مواجه بودیم، بهتر و رو به رشد و توسعه است، اما با توجه به گستردگی جامعه هدف، سرعت این توسعه و رشد آن کند است و نیاز به تلاش بیشتری

جواد رمضی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسیر ورزش کارگری هر چند امسال نسبت به سال‌های گذشته که به دلیل کرونا با مشکلات زیادی مواجه بودیم، بهتر و رو به رشد و توسعه است، اما با توجه به گستردگی جامعه هدف، سرعت این توسعه و رشد آن کند است و نیاز به تلاش بیشتری دارد.

وی از برگزاری مسابقات لیگ دارت، پتانگ و وزنه برداری ورزش کارگری برای اولین بار خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار مسابقات لیگ در رشته‌ دارت را با حضور ۱۶ تیم برگزار کردیم که استقبال بسیار خوب و غیرقابل تصور بود. لیگ پتانگ و وزنه برداری نیز در تیرماه آغاز خواهد شد که تاکنون ۲۸ تیم در پتانگ و ۱۲ تیم در وزنه برداری برای شرکت در لیگ اعلام آمادگی کرده‌اند که دور از انتظار بود.

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری با بیان این که اساس کار ما توسعه ورزش در بین جامعه کارگران است، افزود: با برنامه‌ریزی که امسال برای توسعه و پیشرفت ورزش کارگری طراحی شده، سعی داریم با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و شناسایی استعدادها در توسعه ورزش کارگری در بخش همگانی و قهرمانی گام‌های موثری برداریم و مسیر پیشرفت را نسبت به گذشته با سرعت بیشتری پیش ببریم.

رمضی همچنین از اعزام تیم شنای فولاد مبارکه سپاهان به مسابقات جهانی فنلاند خبر داد و خاطرنشان کرد: تیم شنای فولاد مبارکه سپاهان به نمایندگی از ایران در مسابقات جهانی ورزش کارگری شرکت خواهد کرد. پیش از این قرار بود در کشتی ساحلی نیز حضور پیدا کنیم که متاسفانه رقابتهای کشتی ساحلی در فنلاند لغو شد.

وی از اعزام کاروان ورزش کارگری به مسابقات جهانی شرکت‌ها در مکزیک خبر داد و گفت: مسابقات جهانی شرکت‌ها آبان ماه در مکزیک برگزار می‌شود که ما در ۶ رشته ورزشی شنا، والیبال ساحلی، بسکتبال، فوتسال، تنیس روی میز و دوومیدانی در این مسابقات شرکت خواهیم کرد. تنها ورزشکاران کارگری حق شرکت در مسابقات جهانی را دارند که دارای کد بیمه باشند در غیر این صورت شرایط اعزام به این تورنمنت را نخواهند داشت. 

رمضی در پایان افزود: دوره قبل کاروان ورزش کارگری در مسابقات جهانی شرکت‌ها موفق به کسب جایگاه سوم شد و این دوره به دنبال ارتقای جایگاه خود هستیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.