تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 10404

سهل‌انگاری‌های گریبان‌گیر در بسکتبال زنان!

سهل‌انگاری‌های گریبان‌گیر در بسکتبال زنان!

به گزارش ایسنا، لیگ برتر زنان در گروه‌های اول و دوم در حال پیگیری است. تیم گروه بهمن به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در گروه اول با ۶ پیروزی، دو شکست و ۱۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته و برای تکرار قهرمانی رقابت سختی با شیمیدر قم دارد. نازی طائرپور در گفت‌وگو با ایسنا

به گزارش ایسنا، لیگ برتر زنان در گروه‌های اول و دوم در حال پیگیری است. تیم گروه بهمن به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در گروه اول با ۶ پیروزی، دو شکست و ۱۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته و برای تکرار قهرمانی رقابت سختی با شیمیدر قم دارد.

نازی طائرپور در گفت‌وگو با ایسنا به مرحله مقدماتی لیگ اشاره و بیان کرد: مسابقات تا الان خوب بوده است. البته سطح تیم‌ها با هم فرق دارد و برخی تیم‌ها جوان هستند. به نظرم تیم‌ها باید از دسته دوم شروع کنند و بعد به لیگ یک و لیگ برتر وارد شوند. وقتی مستقیم به لیگ برتر می‌آیند، اختلاف امتیاز تیم‌ها زیاد می‌شود. در صورتی که تیم‌های لیگ برتری باید هم سطح باشند و بازیکنان ملی هم پخش شده باشند. این معضل لیگ است. امتیاز لیگ اینگونه بی‌ارزش می‌شود. یک تیم می‌تواند یک سال ورودی را پرداخت و شرکت کند و سال دیگر انصراف بدهد. اینگونه بازیکنان و مربیان هم دچار مشکل می‌شوند. از طرفی باید سازمان لیگ داشته باشیم تا چنین اتفاقاتی نیفتد.

او افزود: امسال متاسفانه یکسری از بازیکنان بیرون لیگ مانده‌اند. برخی تیم‌ها هم به دلیل نداشتن اسپانسر نتوانسته‌اند بازیکن زیادی جذب کنند. هرچند به نظر می‌رسید با پخش اینترنتی حامیان مالی جذب شوند اما اسپانسرهایی مثل مهرام هم کنار رفتند.

طائرپور در مورد شکست مقابل شیمیدر قم در دو دیدار رفت و برگشت لیگ بیان کرد: ابتدای فصل چند مصدوم داشتیم اما این بار بهتر بودیم. هرچند باختیم اما بازیکنان بهتر بازی کردند. شیمیدر یک بازیکن خارجی هم جذب کرده و ما هم هریس را آوردیم. این بازیکن سال گذشته در نارسینا بود. تا جایی که نیاز نداشته باشیم از او استفاده نمی‌کنیم که تاپلی‌آف با بازیکنان تمرین کند.

او در پاسخ به این سوال که بازیکن خارجی دیگری را هم جذب می‌کنید، بیان کرد: شنیده‌ام شیمیدر به دنبال جذب یک بازیکن خارجی دیگر است و باید ببینیم این اتفاق می‌افتد یا نه.

طائرپور معتقد است هرچند شیمیدر تیم قدرتمندی است اما گروه بهمن کار سختی برای قهرمانی ندارد و ادامه داد: کار ما سخت نیست. در بازی این هفته هم دو کوارتر را برنده شدیم اما بازیکنان‌مان خسته شدند. از طرفی شیمیدر هفت ملی‌پوش دارد و بقیه بازیکنانشان هم خوب هستند اما من بازیکنانم را کمتر از ملی‌پوشان نمی‌بینم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.