تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر : 51841

ساخت سردخانه های صنعتی توسط سورین سیستم

ساخت سردخانه های صنعتی توسط سورین سیستم
یکی از مجموعه‌های معتبری که در اقسا نقاط کشور خدمات گوناگونی در زمینه تولید انواع سردخانه صنعتی ارائه می‌دهد، مجموعه سورین سیستم است.

ساخت سردخانه های صنعتی توسط سورین سیستم

برای نگهداری محصولات مختلف طی یک زمان مشخص و طولانی باید از انواع سردخانه‌های صنعتی استفاده کرد. اینکه ساخت سردخانه‌های صنعتی توسط چه شخص و مجموعه‌ای انجام شود اهمیت زیادی در کیفیت آن خواهد داشت. هرچه تجهیزات داخلی یک سردخانه صنعتی از کیفیت بیشتری برخوردار باشند می‌توانند مدت بیشتری محصولات را مراقبت و نگهداری کنند. اگر می‌خواهید با یکی از بهترین مجموعه‌های سازنده سردخانه‌های صنعتی آشنا شوید این مطلب را از دست ندهید.

انواع سردخانه صنعتی بر اساس رنج دمایی

با توجه به میزان دمایی که درون سردخانه‌های مختلف وجود دارد می‌توان آنها را به انواع گوناگون سردخانه بالای صفر و زیر صفر تنظیم کرد. هر نوع ماده غذایی و یا محصولاتی مانند میوه و صیفی جات در یک دمای مشخص قابل نگهداری هستند. گاهی اوقات برای نگهداری برخی از محصولات باید دما را بسیار پایین و برخی از محصولات باید دما را بسیار بالا برد. برای نگهداری انواع میوه، سبزی، صیفی‌جات و محصولات لبنی باید از سردخانه‌های بالای صفر استفاده کرد.

 توزیع گوشت، مرغ و ماهی نیز با استفاده از همین سردخانه‌ها انجام می‌شود. در سردخانه‌های بالای صفر دما بین صفر تا ۴ درجه سانتیگراد است. برای نگهداری محصولات دارویی در این سردخانه‌ها از دمای ۲ تا ۸ درجه هم استفاده می‌شود. در سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی از سردخانه‌های بالای صفر استفاده می‌کنند. سردخانه‌های زیر صفر که از انواع دیگر سردخانه‌های صنعتی هستند برای نگهداری مواد غذایی منجمد و یخ زده تولید می‌شوند. در این سردخانه‌ها می‌توان دما را تا منفی ۱۸ درجه کاهش داد. یکی از نکات بسیار مهم در تولید سردخانه‌های زیر صفر عایق‌بندی آنها است تا دما در آنها به طور دقیق تنظیم شود.

طراحی سردخانه صنعتی

طراحی سردخانه صنعتی در کیفیت آن تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد. برای طراحی انواع سردخانه‌های صنعتی باید مسائلی مانند نوع محصول و شرایط مورد نیاز آن را مورد بررسی قرار داد. از این شرایط می‌توان به دما، رطوبت، حجم بارگیری، مدت زمان نگهداری، روش بارگیری و نگهداری محصول اشاره کرد. از آنجایی که هر ماده در یک شرایط خاصی قابل نگهداری است، طراحی سردخانه باید به گونه‌ای باشد که با آن تطابق داشته باشد.

اگرچه سردخانه توسط مجموعه‌های مختلفی تولید می‌شود اما در صورتی که دقت کافی در تولید این سردخانه‌ها وجود نداشته باشد نمی‌توان از مواد مختلف نگهداری کرد. نگهداری مواد گوناگون در سردخانه‌ها اهمیت بسیار زیادی برای استفاده از آنها در طول سال خواهد داشت.در هنگام طراحی سردخانه باید به مکان قرارگیری و ابعاد آن نیز توجه بسیار زیادی داشت. در صورتی که یک فرد با تجربه برای طراحی انواع سردخانه صنعتی انتخاب شود نتیجه نهایی قابل قبول خواهد شد.

تجهیزات سردخانه‌های صنعتی

 تجهیزاتی که درون سردخانه‌های صنعتی به کار می‌روند شامل کندانسور، اپراتور، کمپرسور، سیستم تبرید، اتصالات و غیره هستند. هر کدام از این تجهیزات باید به صورت اورجینال و با کیفیت بسیار بالا در سردخانه‌ها استفاده شوند. در صورتی که طراح و سازنده سردخانه تجربه بالایی برای ساخت این مکان داشته باشد می‌تواند بهترین شرایط را برای تنظیمات آن فراهم کند. سیستم تبرید سردخانه‌های صنعتی زیر صفر و بالای صفر با یکدیگر متفاوت است. در سردخانه صنعتی زیر صفر این سیستم پیچیدگی بیشتری دارد.

 سردخانه صنعتی

هزینه ساخت سردخانه‌های صنعتی

اگر بخواهیم شرایط یکسانی برای ساخت سردخانه‌های صنعتی در نظر بگیریم طراحی و ساخت سردخانه‌های زیر صفر با هزینه بیشتری نسبت به سردخانه‌های بالای صفر انجام می‌شود. از عوامل موثر در هزینه ساخت این سردخانه‌ها می‌توان به استفاده از تجهیزات مختلف در تولید آنها اشاره کرد. ابعاد سردخانه به عنوان یکی از مهمترین عوامل در هزینه ساخت آنها تاثیر می‌گذارد. هرچه ابعاد یک سردخاته بیشتر باشد باید طبقات بیشتری در آن جای گیرد و عایق‌بندی آن نیز با هزینه بالاتری انجام می‌شود.

اینکه عایق‌بندی و درزبندی سردخانه‌ها با استفاده از چه محصولی باشد نیز تاثیر زیادی در هزینه آن می‌گذارد. هزینه ساخت سردخانه‌های صنعتی وابسته به مجموعه‌ای که این سردخانه‌ها را طراحی و تولید می‌کند نیز هست. با توجه به اینکه امروزه مجموعه‌های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند برای اطلاع از هزینه ساخت سردخانه‌ها باید سوابق آنها را در نظر گرفت. یکی از بهترین مجموعه‌ها که سردخانه‌های صنعتی را با هزینه بسیار مناسب تولید می‌کند مجموعه سورین سیستم است. ساخت سردخانه توسط این مجموعه با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب انجام می‌شود و شما می‌توانید با خیال راحت برای نگهداری محصولات مختلف خود سفارشتان را از طریق این مجموعه ثبت کنید.

معرفی مجموعه سورین سیستم

یکی از مجموعه‌های معتبری که در اقسا نقاط کشور خدمات گوناگونی در زمینه تولید انواع سردخانه صنعتی ارائه می‌دهد، مجموعه سورین سیستم است. این مجموعه تنوع بسیار بالایی در محصولات خود قرار داده و به راحتی می‌تواند یک سردخانه را با توجه به نیاز شما تولید کند. ساخت سردخانه توسط مجموعه سورین سیستم با استفاده از تجهیزات عالی و با کیفیت انجام می‌شود و عایق‌بندی آن نیز به گونه‌ای است که هیچگونه هدر رفت انرژی نداشته باشند.

در صورتی که بخواهید از پنل‌های خورشیدی برای تامین انرژی سردخانه خود استفاده کنید نیز می‌توانید از خدمات این مجموعه کمک بگیرید. با توجه به تنوع بسیار زیادی که در خدمات این مجموعه وجود دارد همه نوع سردخانه و با هر شرایطی توسط آن طراحی و تولید می‌شود و شما هیچ محدودیتی برای ثبت سفارش خود نخواهید داشت.

پرسنل این مجموعه با تجربه بسیار زیادی که در طراحی و تولید انواع سردخانه دارند شرایطی را برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید بهترین مکان را برای نگهداری محصولات خود مورد استفاده قرار دهید. اگر نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتری دارید می‌توانید با شماره‌های این مجموعه تماس بگیرید و مشاوره لازم را دریافت کنید. با توجه به اینکه ساخت سردخانه صنعتی کار دشواری است شما نمی‌توانید هر شخصی را برای این کار انتخاب کنید. برای کاهش هزینه‌های طراحی و تولید سردخانه می‌توانید از مجموعه سورن سیستم کمک بگیرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.