تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
کد خبر : 51622

به کسانی که از فساد جلوگیری می کنند کمک می‌کنم

به کسانی که از فساد جلوگیری می کنند کمک می‌کنم

رییس هیات فوتبال استان تهران با بیان اینکه مبارزه با فساد باید انجام شود، گفت: خود من به عنوان یک مدیر فوتبالی به عزیزانی که از فساد جلوگیری می کنند، کمک می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار که با برد دو بر صفر سرخ‌ها به پایان رسید، اظهار داشت: حضور یا عدم حضور هواداران در ورزشگاه‌ها بستگی به نظر نیروی انتظامی و یگان ویژه دارد و تعداد تماشاگرانی که در بازی امروز حضور داشتند، به ۱۰۰۰ نفر هم نمی‌رسید.
او ادامه داد: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و هیچ تنشی رخ نداد.
ماجدی در خصوص تعلیق برخی از لیگ‌های پایه در استان تهران گفت: زمانی که مشاهده کردم که اعضای تیم‌ها به داوران تعرض می‌کنند و آنها را کتک می‌زنند، در هیأت فوتبال به این نتیجه رسیدیم که بازی‌ها برگزار نشود، بهتر است و کمیته انضباطی ما با خاطیان برخورد خواهد کرد.
او در خصوص ورود پلیس فتا به فساد در فوتبال گفت: فساد اگر وجود دارد باید برداشته شود و چه قدر خوب است که دستگاه‌های نظارتی به این نتیجه رسیده‌اند که به فوتبال ورود کنند و من هم به عنوان یک مدیر فوتبالی به دوستان کمک خواهم کرد و از این عزیزان خواهش می‌کنم که تا پایان این موضوع بروند.
ماجدی در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه‌های استان تهران تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان تهران برای دو ورزشگاه شهر قدس و تختی زحمات زیادی کشیده و برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته و امیدوارم که این ورزشگاه‌ها به چرخه مسابقات اضافه شوند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.