تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
کد خبر : 27622

با برنامه ریزی روی دخل ‌و خرج خود به ثروت عظیمی رسیدم

<a>با برنامه ریزی روی دخل ‌و خرج خود به ثروت عظیمی رسیدم</a>

با توجه به این ‌که تصمیم جدی برای ثروتمند شدن گرفته بودم تصمیم گرفتم پول خود را به ‌جای ولخرجی کردن و هدر دادن در یک مسیر درست همانند تجارت در حوزه گوجه فرنگی به کار بگیرم و از این طریق بتوانم سرمایه خود را چند برابر کنم که این محصول به‌ طور باور نکردنی

با توجه به این ‌که تصمیم جدی برای ثروتمند شدن گرفته بودم تصمیم گرفتم پول خود را به ‌جای ولخرجی کردن و هدر دادن در یک مسیر درست همانند تجارت در حوزه گوجه فرنگی به کار بگیرم و از این طریق بتوانم سرمایه خود را چند برابر کنم که این محصول به‌ طور باور نکردنی این آرزو را در عرض چند ماه برایم رقم زد.

گوجه فرنگی صادراتی

می توان گفت مهمترین اطلاعاتی که در خرید گوجه فرنگی صادراتی ربی در میدان تره بار در تهران، مهم شمرده می شود، توجه به نحوه دریافت محصول عمده و همچنین نحوه ارسال آن به مراکز تولیدی رب است. لذا خریداران مورد نظر با طی انجام اقداماتی که می تواند نتیجه این مورد را مشخص نمایند، با فروشندگان وارد بحث شده و نحوه ارسال محصول را تعیین می نمایند‌. این امر می تواند به صورت زمینی انجام شود چون خودروهای سنگین باری، می توانند گوجه های صادراتی ربی دارای بسته بندی سبدی را با طی مسافتی طولانی حمل و نقل نمایند.

گوجه فرنگی در عراق

صادرات گوجه فرنگی در عراق بسیار سودآور می باشد. گوجه های صادراتی به عراق از نظر مشخصات کیفی تفاوت چندانی با محصولات عرضه شده در داخل کشور ندارند.البته باید خاطر نشان کرد که محصولی که برای صادرات انتخاب می شود باید دارای ظاهری مناسب تر و اندازه متوسط و مشتری پسند باشد.در چنین شرایطی عرضه گوجه فرنگی در بازارهای صادراتی موجب می شود تا تمامی گوجه برداشت شده در بازارهای مختلف عرضه شود.امروزه بازار خرید گوجه فرنگی های ایرانی در عراق بسیاری داغ است و کیفیت بالای این محصولات موجب پرطرفدار شدن آن ها شده است.

گوجه گلخانه ای در مشهد

لازم به ذکر است که گوجه گلخانه ای در مشهد به میزان فراوانی تولید و عرضه می شود. ماده مهمی که در گوجه فرنگی وجود دارد تیامین است و این ماده ویتامین B1 می باشد و برای سیستم عصبی بدن مفید است.موارد دیگری مانند نیاسین، اسید پامتوتنیک، ریبوفلاوین، لوتئین درون گوجه گلخانه ای وجود دارد که برای بدن ضروری هستند.برای خرید گوجه گلخانه ای در مشهد می توانید به مراکز فروش میوه و سبزیجات در سراسر کشور مراجعه نمایید و آن را به راحتی خریداری کنید.هنگام خرید این محصول دقت داشته باشد که ظاهر آن را مورد بررسی قرار دهید که سالم باشد و دچار کرم خوردگی یا له شدگی نباشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.