تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
کد خبر : 25560

افزایش استقامت کلید موفقیت در زندگی

افزایش استقامت کلید موفقیت در زندگی

اگر استقامت در زندگی داشته باشیم می توانیم به تمام خواسته های خود برسیم، در واقع همیشه زمانی که داریم به خواسته خود نزدیک می شویم شانه خالی می کنیم. یادم می آید زمانی که در زمینه خرما فعالیت می کردم و هیچ موفقیتی حاصل نمی شد، درست در آخرین لحظه که می خواستم صرف

اگر استقامت در زندگی داشته باشیم می توانیم به تمام خواسته های خود برسیم، در واقع همیشه زمانی که داریم به خواسته خود نزدیک می شویم شانه خالی می کنیم.

یادم می آید زمانی که در زمینه خرما فعالیت می کردم و هیچ موفقیتی حاصل نمی شد، درست در آخرین لحظه که می خواستم صرف نظر نمایم توانستم حجم بزرگی از این محصول را به فروش رسانم.

شما باید در این مورد بیشتر بدانید که در کار خود موفق تر باشید که این مقاله تاثیر خوبی برای شما خواهد داشت.

خرما شاهانی خشک

انواع خرما در ایران تولید می شود که خرما شاهانی خشک یکی از آنهاست این خرما حاوی مقادیر زیادی پتاسیم است و فواید زیادی برای سلامتی دارد رنگ این خرما به طور کلی بین بنفش تیره و سیاه است.

همچنین حاوی گوشت، شهد و طعم فوق العاده ای است میزان رطوبت میوه به منطقه و محل کاشت آن بستگی دارد قیمت خرما شاهانی درجه یک عمده با عرضه مستقیم به سراسر کشور را از طریق سایت می توان پیگیری کرد. 

خرما همیشه مورد تقاضا در بازار فروش بوده است خرمای شاهانی، زاهدی و مضافتی از جمله خرماهایی هستند که با مناسب ترین قیمت توسط شرکت ما برای فروش عرضه می شوند.

فصل برداشت بر نرخ فروش تاثیر خواهد گذاشت، اما شما می توانید مطمئن شوید که در تمام فصول سال خرمای تازه را برای مشتریان خود فراهم می کنیم.

خرما کلوته

از جمله محصولاتی که در ایران بستر بسیار مناسبی برای تجارت و صادرات دارد خرما کلوته و خرما پیارم اصل می باشد، قیمت این خرما باید برای خرید و فروش به صورت روزانه بررسی گردد و از مراکز معتبر اقدام به خرید شود.

خرمای کلوته یا کلیته، جزو خرماهای نیمه مرطوب و یا مرطوب ایران به حساب می آید، و شیره متوسطی دارد، گوشت این خرما بسیار نرم است و به راحتی در دهان جویده می شود.

این میوه در اول به صورت قرمز رنگ است و از لحاظ شکل ظاهری شباهت بسیار زیادی به خرمای مضافتی دارد و همچنین دارای کیفیت بسیار مناسبی است و از ارقام مهم تجاری به حساب می آید. برداشت این میوه از ابتدای شهریور شروع می شود و در واقع از ابتدای شهریور تا اواخر آن را زمان برداشت و یا رسیدن این میوه می دانند.

خرما شکلاتی مغزدار مجلسی بوشهر

یکی از محصول بسیار خوشزه باب میل ما ایرانیها خرما شکلاتی مغزدار مجلسی بوشهر می باشد در شهر نوشهر یکی از ارزان ترین و پخش عمده خرما صورت می گیرد زیرا این محصول به دلیل طعم دلنشین وعده غذایی مناسبی محسوب شده است.

همچنین خرما میوه اصیل خاورمیانه بوده به دلیل مواد مغذی کمک بسیاری برای انرژی داشتن شما خواهد کرد، علاوه بر آن مواد مغذی  در تقویت و هوش بسیار نقش خوبی دارد.

خرماهای مختلف و با خواصهای بی نظیر وجود دارد برای سلامت پوست، مو، مریضیهای دیابت، چاقی، سلامتی بارداری، ورزشکاران، موثر می باشدیکی از پر مصرف ترین محصول در بین مردم خرما از نوع شکلاتی مغزدار می باشد و در بعضی از استانها از خرما مرحوم هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.