تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
کد خبر : 6965

اردوی تیم ملی والیبال نشسته لغو شد

اردوی تیم ملی والیبال نشسته لغو شد

علی کشفیا، رییس انجمن والیبال نشسته در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان پس از لغو مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقات قرار بود اولین اردوی تیم ملی از ۲۳ تا ۳۰ مهر در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و

علی کشفیا، رییس انجمن والیبال نشسته در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان پس از لغو مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقات قرار بود اولین اردوی تیم ملی از ۲۳ تا ۳۰ مهر در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شود که با به تعویق افتادن مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، اردوی تیم ملی والیبال نشسته نیز لغو شد.

وی گفت: با توجه به این که مسابقات قهرمانی جهانی والیبال نشسته را اسفند ماه در چین داریم و در این مسابقات سهمیه ورود به بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بین تیم های اول و دوم توزیع می شود، سعی داریم برای حفظ آمادگی بازیکنان از آبان ماه لیگ برتر والیبال نشسته را برگزار و در جریان برگزاری لیگ، اردوی تیم ملی را نیز برپا کنیم تا تیم قدرتمند و خوبی را برای قهرمانی جهان چین داشته باشیم.

رییس انجمن والیبال نشسته در پاسخ به این پرسش که آیا جوانگرایی نیز در تیم والیبال نشسته خواهید داشت یا خیر؟ گفت: در کنار حفظ بازیکنان باتجربه والیبال نشسته سعی داریم در جریان برگزاری لیگ برتر بازیکنان جوان و مستعد را نیز شناسایی و تزریق تیم ملی کنیم.

وی در پایان در خصوص بازگشت هادی رضایی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نشسته، افزود: ما هیچ الماسی را به راحتی از دست نمی دهیم و برای بازگشت دوباره او به تیم ملی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد تا در مسابقات قهرمانی جهان چین هدایت تیم ملی با سکانداری هادی رضایی باشد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.