تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
کد خبر : 6396

ابتلای رئیس فدراسیون هندبال به کرونا

ابتلای رئیس فدراسیون هندبال به کرونا

به گزارش ایسنا، علیرضا پاکدل که چند روز پیش راهی مسابقات قهرمانی زنان آسیا اردن شده بود، اکنون به کرونا مبتلا شده است. پاکدل در اردن ضمن روحیه دادن به بازیکنان برای حضور موفق در مسابقات جویای احوال عزت‌الله رزمگر مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان ایران شد.  رزمگر چندین روز است که به‌ دلیل‌

به گزارش ایسنا، علیرضا پاکدل که چند روز پیش راهی مسابقات قهرمانی زنان آسیا اردن شده بود، اکنون به کرونا مبتلا شده است.

پاکدل در اردن ضمن روحیه دادن به بازیکنان برای حضور موفق در مسابقات جویای احوال عزت‌الله رزمگر مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان ایران شد. 

رزمگر چندین روز است که به‌ دلیل‌ شدت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان اردن بستری است. ممکن است پاکدل بعد از دیدار با رزمگر مبتلا به ویروس کرونا شده باشد. 

البته پاکدل در حال حاضر تنها تب و لرز و بدن درد شدید دارد و فردا باید اسکن ریه را انجام دهد.

پاکدل در این باره به خبرنگار ایسنا، گفت: در اردن در معرض بودم و چند بار جویای حال آقای رزمگر شدم و مواجه وجود داشت. به عیادتش رفتم و با دکترش گفت‌وگو کردم. اکنون تب و لرز و بدن درد دارم و فردا باید اسکن ریه انجام دهم. 

عزت‌الله رزمگر نیز امروز چهارده روز است که در بیمارستان اردن بستری است و حال خوشی ندارد.

شافعیان و قانع مشاور فنی و مربی تیم ملی هندبال زنان نیز بعد از منفی شدن تست pcr روز گذشته دوشنبه و صونا بیداد بازیکن تیم ملی نیز با منفی شدن تستش امروز سه شنبه به ایران بازگشتند.

مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از ۲۴ شهریور به میزبانی اردن آغاز شد و ۴ مهر به پایان رسید. تیم ملی هندبال زنان ایران چهارم شد و جواز حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا را برای نخستین بار در تاریخ هندبال ایران کسب کرد. علیرضا پاکدل همراه تیم ملی هندبال زنان ایران ۴ مهر به ایران بازگشت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.