تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 33298

نیاز روسیه به واردات سیمان و مصالح ساختمانی از ایران

نیاز روسیه به واردات سیمان و مصالح ساختمانی از ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزرات راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی کشورمان که بامداد دیروز جهت پیگیری موضوعات گسترش روابط فی مابین دو کشور به‌خصوص تکمیل کریدور شمال_جنوب به سن پترزبورگ روسیه سفر کرده بود، امروز ادامه سلسه جلسات تخصصی را با سران کشور میزبان، برگزار کرد. در این

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزرات راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی کشورمان که بامداد دیروز جهت پیگیری موضوعات گسترش روابط فی مابین دو کشور به‌خصوص تکمیل کریدور شمال_جنوب به سن پترزبورگ روسیه سفر کرده بود، امروز ادامه سلسه جلسات تخصصی را با سران کشور میزبان، برگزار کرد.
در این راستا بذرپاش و فازئولین وزیر مسکن روسیه، در خصوص خرید و تأمین مصالح ساختمانی از جمله سیمان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۵۰ شهرک جدید در دست ساخت است گفت: ۲۷ شهرک ساحلی نیز در دست اقدام است که مجموعأ به ۷۷ شهرک می‌رسد.
وی با اشاره به بحث جزایر مسکونی در شمال و جنوب افزود: این فرصتی مغتنم برای سرمایه گذاری است.
وزیر مسکن روسیه ضمن استقبال از حضور هیئت ایرانی گفت: بسیار مشتاقیم که در خصوص ورود سیمان به روسیه و سایر مصالح ساختمانی و مواد اولیه تسهیل شود.
با توجه به تحریم‌هایی که وجود دارد تمایل داریم از توانمندی شرکت‌های ما و صدور خدمات فنی و مهندسی استفاده شود و جلسات این چنینی تداوم داشته باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.