تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر : 27780

آنتتوکونمپو دستاورد عبدالجبار را تکرار کرد

آنتتوکونمپو دستاورد عبدالجبار را تکرار کرد

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، یانیس آنتتوکونمپو مهاجم میلواکی باکس، اولین بازیکن پس از کریم عبدالجبار افسانه‌ای (۱۹۷۲) شد که بیش از ۲۰۰ امتیاز، بیش از ۸۰ ریباند و بیش از ۳۰ پاس گل در پنج بازی متوالی به دست آورد. این موفقیت را بسکتبالیست ۲۸ ساله یونانی در دیداری خارج از

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، یانیس آنتتوکونمپو مهاجم میلواکی باکس، اولین بازیکن پس از کریم عبدالجبار افسانه‌ای (۱۹۷۲) شد که بیش از ۲۰۰ امتیاز، بیش از ۸۰ ریباند و بیش از ۳۰ پاس گل در پنج بازی متوالی به دست آورد.
این موفقیت را بسکتبالیست ۲۸ ساله یونانی در دیداری خارج از خانه مقابل تورنتو رپتورز به دست آورد.
این بازی با امتیاز ۱۰۴ بر ۱۰۱ به سود میلواکی به پایان رسید. آنتتوکونمپو در این دیدار تریپل دابل کرد. او در ۴۰ دقیقه حضور در زمین، ۳۰ امتیاز، ۲۱ ریباند و ۱۰ پاس گل به ثبت رساند.
” کریم عبدالجبار” از سال‌های ۱۹۶۹ تا ۱۹۸۹ در بسکتبال حرفه‌ای NBA درخشید. او با کسب ۳۸ هزار و ۳۸۷ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تاریخ لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا به شمار می‌آید.
این بسکتبالیست که در فاصله سال‌های ۱۹۶۹ تا ۱۹۸۹ برای میلواکی باکس و لس آنجلس لیکرز توپ می‌زد، شش بار قهرمانی در NBA را تجربه کرد و با ۳۸۳۸۷ امتیاز همچنان هم موفق‌ترین بازیکن تاریخ NBA شمرده می‌شود.
در نهایت ۱۹ بار برای حضور در تیم ستارگان NBA انتخاب شده که ۱۷ بار هم برای این تیم به میدان رفته‌ است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.