تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۳۹
کد خبر : 13938

درخشان: بعد از داربی می‌توان قهرمان را پیش بینی کرد/ گوهری نیاز به زمان دارد

درخشان: بعد از داربی می‌توان قهرمان را پیش بینی کرد/ گوهری نیاز به زمان دارد

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا درباره برتری ۳ بر یک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: بازی خوبی بود. خوبی بازی در این بود که همبستگی و کار تیمی پرسپولیس نسبت به هفته‌های گذشته بهتر شده بود. این یک حسن است و بازیکنان هرچقدر که می‌گذرد دارند بهتر بازی می‌کنند. پرسپولیس در خط هافبک

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا درباره برتری ۳ بر یک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: بازی خوبی بود. خوبی بازی در این بود که همبستگی و کار تیمی پرسپولیس نسبت به هفته‌های گذشته بهتر شده بود. این یک حسن است و بازیکنان هرچقدر که می‌گذرد دارند بهتر بازی می‌کنند. پرسپولیس در خط هافبک دونده بازی کرد و خط حمله به خوبی تغذیه شد و این یک شکل خیلی خوبی برای گل پیدا کنیم.

او ادامه داد: از این که پرسپولیس سریع گل خورد، باید بگذریم چون غافلگیر شد. البته این یک اشکال است و نباید غافل شوند. مس تیم بسیار خوبی بود و انتقال از دفاع به حمله را خیلی خوب انجام می‌داد و با توجه به حضور گادوین منشا سعی کردند از حضورش استفاده کنند. منشا مهاجم توانمندی است و اگر از او غافل شوید قطعا تنبیه می‌شوید. بعد از آن هافبک‌های پرسپولیس خیلی خوب بازی کردند و عمق را خوب پیدا کردند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: پهلوان هم بازیکنی است که در یکی دو هفته گذشته با کیفیت بازی می‌کند و در نهایت هم پرسپولیس به چیزی که می‌خواست رسید. اگر این روند ادامه داشته باشد، پرسپولیس راحت‌تر به بالای جدول می‌رسد و اجازه نمی‌دهد اختلافش با حریف بیشتر شود. هفته‌های زیادی تا پایان لیگ مانده است و نمی‌توانیم پیش بینی کنیم چه تیمی می‌تواند قهرمان شود. بعد از داربی می‌توانید پیش بینی بهتری نسبت به قهرمان لیگ داشته باشید. به نظر من برنده داربی می‌تواند به قهرمانی نزدیک شود.

او درباره عملکرد احمد گوهری گفت: طبیعی است که یک جوان را جذب کنید که می‌خواهد در یک تیم بزرگ بازی کند. مطمئنا استرس در وجودش خواهد بود. نیاز به زمان دارد و نیاز دارد از نظر بدنی خودش را با شرایط هماهنگ کند. حتی بازیکنان بزرگ هم برایشان بازی در تیم بزرگ سخت است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.