تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 39804

یک فوتی در حریق ساختمان مسکونی در بلوار فردوس تهران

یک فوتی در حریق ساختمان مسکونی در بلوار فردوس تهران

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۸:۴۲ صبح امروز 20 مهرماه ۱۴۰۲ آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی در بلوار فردوس شرق خیابان وفا آذر به عوامل اورژانس اعلام شد و پس از آن دو گروه آتش نشان به همراه امکانات

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۸:۴۲ صبح امروز 20 مهرماه ۱۴۰۲ آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی در بلوار فردوس شرق خیابان وفا آذر به عوامل اورژانس اعلام شد و پس از آن دو گروه آتش نشان به همراه امکانات کامل به محل حادثه اعزام و در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند.
ملکی ادامه داد: آتش سوزی در طبقه سوم یک ساختمان ۷طبقه با 14 واحد مسکونی رخ داده که در زمان رسیدن آتش‌نشانان کاملا شعله‌ور بود.
وی افزود: مردی ۲۷ ساله که در واحد بود اعلام می‌کند فرد دیگری در واحد حضور دارد، آتش‌نشانان عملیات را آغاز و همزمان با اطفاء حریق در جست‌و جوهایشان مردی ۶۰ ساله را پیدا می‌کنند؛ به تایید عوامل اورژانس مرگ وی تایید شده بود.
بنابر اعلام سایت شهر، ملکی در پایان گفت: آتش سوزی کنترل و از گسترش به اطراف جلوگیری شد و محل حادثه تحویل عوامل اورژانس شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.