تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۳۶
کد خبر : 20435

گیتی‌پسند به دنبال جبران شکست هفته گذشته/ سومین پرد پرگل در انتظار مس؟

گیتی‌پسند به دنبال جبران شکست هفته گذشته/ سومین پرد پرگل در انتظار مس؟

به گزارش ایسنا، لیگ برتر فوتسال ایران با ۷ دیدار امروز(دوشنبه) برگزار می‌شود که قهرمان فصل قبل یعنی گیتی‌پسند به دنبال جبران شکست عجیب هفته گذشته برابر صنایع پشتیبان هرمزگان است و باید در خانه برابر قند کاترینی قرار بگیرد که حسین شمس را به عنوان مدیر فنی در اختیار دارد اما هنوز نتوانسته پیروزی

به گزارش ایسنا، لیگ برتر فوتسال ایران با ۷ دیدار امروز(دوشنبه) برگزار می‌شود که قهرمان فصل قبل یعنی گیتی‌پسند به دنبال جبران شکست عجیب هفته گذشته برابر صنایع پشتیبان هرمزگان است و باید در خانه برابر قند کاترینی قرار بگیرد که حسین شمس را به عنوان مدیر فنی در اختیار دارد اما هنوز نتوانسته پیروزی را در لیگ برتر دشت کند. این تیم مازندرانی که با خرید امتیاز راگای شهرری، لیگ برتری شد اما در ۲ بازی قبلی خود تنها یک امتیاز را به دست آورده است.

مس سونگون صدرنشین بعد از ۲ پیروزی پر گل در سیرجان میهمان گهر زمینی است که با وجود تازه لیگ برتری شدن، عملکرد خوبی داشته و توانسته ۳ امتیاز از ۶ امتیاز ممکن ۲ هفته نخست را به دست بیاورد. نارنجی‌پوشان تبریزی یکی از مهره‌های اصلی خود یعنی محمد طاهری را به دلیل پارگی رباط صلیبی برای ادامه فصل از دست دادند اما مس آن قدری پر مهره است که باز هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر فوتسال باشد. کراپ الوند، تیم ۶ امتیازی جدول رده‌بندی باید برابر فولاد زرند ایرانیان قرار بگیرد. جذاب‌ترین دیدار امروز در حالی از ساعت ۵ عصر در کرج برگزار می‌شود که فولاد زرند با وجود شکست در هفته نخست، هفته گذشته توانست داربی کرمان را به سود خود پایان دهد و حالا امیدوار است بتواند مانع از سومین برد متوالی کرجی‌ها شود.

سن‌ایچ ساوه دیگر تیمی است که هنوز امتیازی به حریفان نداده اما امروز برابر صنایع پشتیبان شگفتی‌ساز قرار می‌گیرد. تیم بندرعباسی هفته گذشته موفق شد با نتیجه ۲ بر یک گیتی‌پسند را شکست دهد و حالا در ادامه قرعه‌های سخت خود، مقابل سن‌ایچ رده دومی قرار می‌گیرد.

برنامه بازی‌های هفته سوم لیگ فوتسال به شرح زیر است:

دوشنبه، ۳ مرداد

گهر زمین سیرجان – مس سونگون، ساعت ۱۷

کراپ الوند – فولا زرند ایرانیان، ساعت ۱۷

چیپس کامل مشهد – مقاومت البرز، ساعت ۱۷

فردوس قم – فرش‌آرا، ساعت ۱۷

زندی‌بتن کلاردشت – سفیر گفتمان، ساعت ۱۷

گیتی‌پسند – قند کاترین آمل، ساعت ۱۷

سن‌ایچ ساوه – صنایع پشتیبان هرمزگان ساعت ۱۷

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.