تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر : 38643

گام محکم سفید پوشان بافقی برای دفاع از عنوان قهرمانی

گام محکم سفید پوشان بافقی برای دفاع از عنوان قهرمانی

نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان با حضور تیم‌های سنگ آهن بافق مدافع عنوان قهرمانی، فولاد مبارکه سپاهان، شهید چمران لارستان، نفت و گاز گچساران، سنندج، زاگرس جنوبی کازرون، فولاد هرمزگان و شهدای رزکان البرز از روز گذشته (جمعه ۳۱ شهریور ماه)، با برگزاری چهار دیدار در هفته نخست آغاز شد. سنگ‌آهن بافق که با

نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان با حضور تیم‌های سنگ آهن بافق مدافع عنوان قهرمانی، فولاد مبارکه سپاهان، شهید چمران لارستان، نفت و گاز گچساران، سنندج، زاگرس جنوبی کازرون، فولاد هرمزگان و شهدای رزکان البرز از روز گذشته (جمعه ۳۱ شهریور ماه)، با برگزاری چهار دیدار در هفته نخست آغاز شد.
سنگ‌آهن بافق که با شکست تیم شهید شاملی کازرون، که یکی از تیم های منحل شده در فصل جدید ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر است، طی دو دیدار رفت و برگشت قهرمان لیگ هجدهم شد؛ و در این فصل نیز با هدایت «سیده مریم فخری» به دنبال دومین قهرمانی در لیگ برتر است.
قهرمان فصل گذشته و مدافع عنوان قهرمانی فصل جدید لیگ، با حفظ ملی‌پوشان خود، و جذب چند بازیکن جدید، پرقدرت‌تر از سال گذشته پا به زمین مسابقات گذاشته تا حریف قدرتمندی برای هفت تیم دیگر باشد.
سفید پوشان سنگ آهن روز گذشته در سالن آهن‌شهر شهرستان بافق، در نخستین دیدار خود، در حالی به مصاف سنندجی که تازه پا به لیگ برتر گذاشته و با هدایت «پریا فرجی» عزم خود را جزم کرده بود تا در مقابل قهرمان لیگ برتر خودی نشان دهد، رفتند.
شاگردان «سیده مریم فخری» در اولین بازی خود توانست در نیمه نخست با نتیجه ۵-۱۲ و در نیمه دوم نیز با نتیجه ۱۹-۳۰ تیم سنندج را شکست دهند، تا اولین پیروزی خود در این فصل را رقم زنند.
با پایان هفته نخست تیم شهدای رزکان البرز با دو امتیاز و تفاضل گل ۱۲ در صدر ایستاد و تیم های سنگ آهن بافق و فولاد هرمزگان با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده های دوم و سوم جای گرفتند.
به گزارش ایسنا، هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان هفتم مهر برگزار می شود و تیم سنگ آهن بافق باید در استان البرز مقابل تیم شهدای رزکان این شهر صف‌آرایی کند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.