تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 48610

کیم جونگ اون خواستار آمادگی برای جنگ شد

کیم جونگ اون خواستار آمادگی برای جنگ شد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، آژانس خبری رسمی کره شمالی گزارش داد: این رزمایش با حضور واحدهای هوابرد نیروی هوایی کره شمالی روز جمعه و با هدف رصد آمادگی چتربازان برای انجام عملیات در صورت بروز جنگ برگزار شد. به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کیم جونگ اون تاکید کرد که وظیفه اولیه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، آژانس خبری رسمی کره شمالی گزارش داد: این رزمایش با حضور واحدهای هوابرد نیروی هوایی کره شمالی روز جمعه و با هدف رصد آمادگی چتربازان برای انجام عملیات در صورت بروز جنگ برگزار شد.
به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کیم جونگ اون تاکید کرد که وظیفه اولیه ارتش کره شمالی آمادگی کامل برای جنگ است.

وی همچنین بر نیاز همه پرسنل خدماتی ارتش تاکید کرد که خود را محکم با اراده قوی در برابر دشمن مسلح کنند و دیدگاهی کامل نسبت به جنگ داشته باشند که در صورت وقوع جنگ باید تاریخ را بدون شکست تغییر دهند.
تصاویر منتشر شده از سوی خبرگزاری رسمی کره شمالی نشان می‌دهد دختری نوجوان، کیم جونگ اون را همراهی کرده که گمان می‌رود دخترش «جو آئه» باشد که به احتمال زیاد، وارث اوست.

سئول و واشنگتن رزمایش سالانه خود را به نام «سپر آزادی» روز پنچشنبه و پس از ۱۱ روز پایان دادند که هدفش تقویت بازدارندگی در مقابل تهدیدهای موشکی و اتمی کره شمالی بود.
کره شمالی همچنین یک تانک ضربتی جدید را در جریان رزمایش این کشور رونمایی کرد.

کیم جونگ اون خودش این تانک جدید را در جریان مسابقه‌ای بین واحدهای تانک ارتش کره شمالی سوار شد و رضایت خود را از قدرت حمله و مانور این وسیله نقلیه ابراز داشت و آن را قدرتمندترین تانک در جهان دانست.
کیم یو جونگ، خواهر کیم جونگ اون نیز امروز اعلام کرد، رهبر کره شمالی از یک خودروی ساخت روسیه که از سوی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور به وی هدیه داده شده بود، در جریان یک رویداد عمومی و برای نخستین بار استفاده کرد که نشان دهنده و اثباتی کامل بر رابطه دوستانه دو کشور است.

ماه گذشته میلادی، پیونگ یانگ اعلام کرد که پوتین یک دستگاه خودروی ساخت روسیه را برای استفاده شخصی به کیم جونگ اون به عنوان هدیه داده تا دوستی بین دو طرف را نشان دهد. این خودرو، لیموزین مدل Aurus Senat است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.