تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 42174

کشف یک فساد بانکی بعد از ۱۷ سال

کشف یک فساد بانکی بعد از ۱۷ سال

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی نسبت به شناسایی و دستگیری فردی که با تبانی اقدام به دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی در محدوده خیابان استاد معین کرده بود، شدند. وی ادامه داد:‌رسیدگی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی نسبت به شناسایی و دستگیری فردی که با تبانی اقدام به دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی در محدوده خیابان استاد معین کرده بود، شدند.
وی ادامه داد:‌رسیدگی به این پرونده درپی  وصول یک فقره پرونده از سوی دادسرای ناحیه ۳۲ مبنی بر تبانی در دریافت تسهیلات بانکی در سال ۱۳۸۵ در دستورکار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و در جریان آن ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متوجه شدند که یک شرکت صنایع چوب و مبلمان با دو شرکت زیرمجموعه آن با یکی از کارمندان ذینفع بانکی تبانی کرده و از این طریق اقدام به دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی به مبلغ ۹۶ میلیارد ریال در آن سال کرده‌اند. 
افشاری افزود: درتحقیقات مشخص شد مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به حساب کارمند بانکی ذینفع نیز واریز شده، لذا عوامل این پلیس مبادرت به شناسایی و دستگیری یک نفر از افراد دخیل در روند دریافت تسهیلات غیرمجاز کردند. این فرد  از سال ۸۵ تاکنون متواری بود. میزان تسهیلات غیرمجاز کشف شده میزان ۹۶ میلیارد ریال بود.
وی با بیان اینکه برای متهم متواری پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.