تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
کد خبر : 34321

کشف بیش از ۲۴۰۰ کیلوگرم موادمخدر در ۲ روزگذشته/جمع‌آوری ۱۰۰۰ معتادمتجاهر

کشف بیش از ۲۴۰۰ کیلوگرم موادمخدر در ۲ روزگذشته/جمع‌آوری ۱۰۰۰ معتادمتجاهر

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سردار ایرج کاکاوند در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق موادمخدر، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی برای جابه‌جایی و انتقال موادمخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور به دست آمد که با برنامه‌ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی،

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سردار ایرج کاکاوند در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق موادمخدر، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی برای جابه‌جایی و انتقال موادمخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور به دست آمد که با برنامه‌ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستورکار قرار گرفت. در همین راستا نیز ماموران با اشراف کامل اطلاعاتی و رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان موادمخدر در سراسر کشور و به ویژه در استان‌های کرمان، فارس، هرمزگان، ویژه غرب استان تهران و سیستان و بلوچستان فعالیت خود را آغاز کرده و مطلع شدند که قاچاقچیان قصد دارند محموله های سنگینی از مواد مخدر را از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به کشور منتقل کنند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا ادامه داد: ماموران انتظامی استان‌های ذکر شده، به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طی عملیات‌های غافلگیرانه ضمن انهدام ۱۳ باند قاچاق موادمخدر، موفق به کشف دو تن و ۴۲۰ کیلوگرم انواع موادمخدر و توقیف ۹۵ دستگاه خودرو از سوداگران مرگ شدند.
تشکیل پرونده برای ۲۵۰۰ نفر در ارتباط با موادمخدر
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن تشکیل پرونده برای بیش از دو هزار و ۵۰۴ نفر تحت عناوین مختلف اعم از قاچاقچی، حمل‌کننده، نگهدارنده، خرده فروش، توزیع کننده، معتاد و معتادمتجاهر، تعداد شش قبضه سلاح سبک نیز از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، کاکاوند افزود: همچنین در راستای پاکسازی نقاط آلوده و نیز افزایش رضایتمندی عمومی، تعداد ۸۶۴ نفر خرده‌فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیرشد. همچنین ۱۰۱۷ تن از معتادان متجاهر نیز جمع‌آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.