تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 45920

کشف انباری با ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شرق تهران

کشف انباری با ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شرق تهران

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده شرق تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفت و

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده شرق تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در شرق تهران تخلیه و دپو شده است.
وی با بیان اینکه کالای خارجی توسط خودروهای وانت به این مکان منتقل و سپس در بازار توزیع شده بود، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اخذ مجوزهای قضایی از محل مذکور بازدید کردند که در جریان این بازدید مشخص شد، محل مذکور یک باب انبار کالای بازرگانی است اما کالاهای موجود در آن در سامانه انبارها ثبت نشده است. ماوران در این محل با مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع لوازم خانگی برقی خارجی و البسه که در محل دپوشده بود مواجه شدند. 
افشاری با بیان اینکه در جریان انجام استعلامات گمرکی مشخص شد که کالاها فاقد هرگونه اسناد گمرکی هستند، گفت: در ادامه متصدی انبار، اسنادی را در اختیار ماموران قرار داد که نشان داد این اسناد مربوط به سال‌های گذشته است و مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است.
به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ماموران در جریان بازرسی انجام شده از این انبار تعداد ۶۱۷ ثوب کاپشن مردانه، شش دستگاه ماشین ظرفشویی، دو دستگاه ماشین لباسشویی و هفت دستگاه کولر گازی  ساخت کشور چین را کشف کردند. کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از دو میلیارد تومان اعلام کردند.
وی با بیان اینکه انبار مذکور پلمب شده، گفت: در همین راستا نیز پرونده‌ای با موضوع قاچاق کالا تشکیل شده و به همراه متهمان و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص درحال انجام است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.