تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 31547

کاپیتان تیم ملی اسکواش: ۸ ماه از مسابقات بین‌المللی دور هستیم

کاپیتان تیم ملی اسکواش: ۸ ماه از مسابقات بین‌المللی دور هستیم

محمدرضا ضیا کاشانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که ۸ ماه است در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکرده‌ام، اظهار  کرد: آخرین مسابقه‌ای که ملی پوشان اسکواش در آن حضور داشتند مسابقات تیمی قهرمانی آسیا در کره جنوبی بود آن هم در شرایط نامناسب که بودجه کافی برای اعزام تیم وجود نداشت. با

محمدرضا ضیا کاشانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که ۸ ماه است در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکرده‌ام، اظهار  کرد: آخرین مسابقه‌ای که ملی پوشان اسکواش در آن حضور داشتند مسابقات تیمی قهرمانی آسیا در کره جنوبی بود آن هم در شرایط نامناسب که بودجه کافی برای اعزام تیم وجود نداشت. با حمایت وزارت ورزش راهی این رقابتها شدیم که متاسفانه نتایج خوبی برای تیم به دنبال نداشت.
وی گفت: دوری از مسابقات سبب شده تا بازیکنان مطرح این رشته از نظر رنکینگ دچار افت شدید شوند، باید در سال حداقل در ۱۰ تورنمنت شرکت کنیم تا میانگین امتیاز ما در رنکینگ جهانی محاسبه شود. در حالی که ۸ ماه است که در هیچ تورنمنتی شرکت نکرده‌ایم.
کاپیتان تیم ملی اسکواش خاطرنشان کرد: امیدوارم با تغییرات مدیریتی که در فدراسیون اسکواش ایجاد شده، رئیس فدراسیون شرایطی را ایجاد کند که با برنامه ریزی مدون بتواند کمبود مسابقات را برای ملی‌پوشان مطرح این رشته جبران کند و حداقل با شرکت در ۷ تا ۸ تورنمنت برون مرزی بتوانیم رنکینگ جهانی خود را دوباره به جایگاه قبل بازگردانیم.
کاشانی افزود: با حضور عزیزی پور امیدوارم اتفاق خوبی برای اسکواش رخ دهد و با تزریق پول بیشتر شرایطی را فراهم کند که ملی‌پوشان به جای این که به خاطر درآمدزایی به دنبال مربیگری باشند، تمرکزشان را معطوف به تمرینات کنند.
وی خاطرنشان کرد: مشکل بازیکنان اسکواش کمبود مسابقات است و همین امر سبب شده تا نسبت به حریفان خود شناخت کافی نداشته باشیم و حتی با افت رنکینگ مواجه شویم.
کاپیتان تیم ملی اسکواش از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی و دعوت از ۴ ملی پوش به اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات انفرادی قهرمانی آسیا در هنگ کنگ خبر داد و گفت: در این مسابقات من به همراه نوید ملک ثابت، علیرضا شاملی و سمیع الله قاصد آبادی به اردوی تیم ملی دعوت شدیم که در نهایت ۲ نفر از ما خرداد ماه به هنگ کنگ اعزام خواهیم شد.
کاشانی در پایان اظهار کرد: ۱۵ سال است که من، شاملی، قاصدآبادی و… در اسکواش فعالیت می‌کنیم اما به دلیل نداشتن حامی مالی و شرایط بد اقتصادی مجبوریم زمان استراحت خود را صرف کار مربیگری کنیم. امیدوارم با مدیریت جدید سیستم تغییر کند تا ملی پوشان اسکواش بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.