تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
کد خبر : 39198

کاروان ایران بعد از ۴ روز طلا گرفت/ صادق آذرنگ قهرمان کوراش شد

کاروان ایران بعد از ۴ روز طلا گرفت/ صادق آذرنگ قهرمان کوراش شد

به گزارش ایسنا، در ادامه مبارزات روز سوم رقابت‌های کوراش بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، زهرا باقری به عنوان نخستین نماینده ایران در فینال مسابقات به روی تاتامی (گیلَم) رفت که با قبول شکست برابر حریف چینی، نایب قهرمان شد. نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم کوراش زنان ایران، در فینال مقابل «لیو یی» از چین قرار گرفت که

به گزارش ایسنا، در ادامه مبارزات روز سوم رقابت‌های کوراش بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، زهرا باقری به عنوان نخستین نماینده ایران در فینال مسابقات به روی تاتامی (گیلَم) رفت که با قبول شکست برابر حریف چینی، نایب قهرمان شد.
نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم کوراش زنان ایران، در فینال مقابل «لیو یی» از چین قرار گرفت که با نتیجه ۳ – صفر شکست خورد و سومین نقره کوراش در بازی‌های آسیایی را کسب کرد. این حریف چینی در مرحله نیمه‌نهایی ملیکا امید دیگر نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران را هم شکست داده بود. 
دو مدال نقره دیگر ایران را هم مجیدوحید بریمانلو و دنیا آقایی، در روزهای پیش کسب کرده بودند. ملیکا امید هم امروز (دوشنبه) ۱۰ مهر ۱۴۰۲ به مدال برنز این مسابقات دست یافت.
آخرین نماینده ایران در کوراش بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اما صادق آذرنگ بود که موفق شد با پیروزی قاطع مقابل حریفی از کره‌جنوبی، عنوان قهرمانی را به دست آورده و به مدال طلا برسد.
نماینده وزن ۹۰ کیلوگرم کوراش مردان ایران، در فینال این وزن «کیم مینگ‌یو» از کره‌جنوبی را پیش رو داشت که با نتیجه ۱۰ – صفر پیروز از تاتامی ۰(گیلَم) خارج شد. 
دارنده طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، در مراحل یک چهارم نهایی و نیمه‌نهایی، حریفانی از هند و ترکمنستان را شکست داده بود تا فینالیست وزن خود شود.
به این ترتیب پرونده کوراش ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو با کسب یک مدال طلا، سه مدال نقره و یک مدال برنز بسته شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.