تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 38771

چین حریف والیبال ایران در فینال بازی‌های‌ آسیایی

چین حریف والیبال ایران در فینال بازی‌های‌ آسیایی

به گزارش ایسنا، در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی والیبال بازی‌های آسیایی هانگژو، تیم ملی والیبال چین توانست ۳ بر صفر ژاپن را شکست دهد و به دیدار نهایی برسد. چینی‌ها قاطعانه در ست نخست ۲۵-۱۵ توانست به برتری برسد و در ست دوم نیز ۲۵-۲۰ به برتری رسید.  چینی ها در ست سوم

به گزارش ایسنا، در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی والیبال بازی‌های آسیایی هانگژو، تیم ملی والیبال چین توانست ۳ بر صفر ژاپن را شکست دهد و به دیدار نهایی برسد. چینی‌ها قاطعانه در ست نخست ۲۵-۱۵ توانست به برتری برسد و در ست دوم نیز ۲۵-۲۰ به برتری رسید. 
چینی ها در ست سوم نیز برتری‌شان را تداوم بخشیدند و ۲۵ بر ۲۱ به برتری رسیده و راهی دیدار نهایی شوند.
البته ژاپن در این رقابت‌ها ترجیح داد تیم دوم خودش را به رقابت‌ها بفرستد چرا که رقابت‌های انتخابی المپیک در پیش است و قهرمان آسیا تمرکز خود را روی رویدادهای پیش‌رو گذاشته است.
پیش از این بازی تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه‌نهایی والیبال بازی‌های آسیایی هانگژو از ساعت ۱۰ دوشنبه، سوم مهر به مصاف قطر رفت و با پیروزی سه بر صفر (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲) به فینال صعود کرد.  در این بازی امیرحسین اسفندیار با ۱۹ امتیاز امتیازآورترین بازیکن شد و امین اسماعیل نژاد و یوسف اغلاف هر کدام ۹ امتیاز به دست آوردند.
تیم ملی والیبال ایران که در دو دوره قبل این رقابت‌ها قهرمان شده، اکنون به دنبال کسب سومین قهرمانی پیاپی است.
دیدار نهایی والیبال قهرمانی آسیا فردا ساعت ۱۵:۰۰ برگزار می‌شود و ایران و چین میزبان رقابت‌ها به مصاف هم خواهند رفت. ایران پیش از این در لیگ ملت‌ها به مصاف چین رفته و در سه ست پیاپی موفق به شکست حریفش شده بود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.