تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 45407

چهره مخالف اوکراینی: زلنسکی در خدمت غرب است

چهره مخالف اوکراینی: زلنسکی در خدمت غرب است

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «ویکتور مدودچوک» رهبر حزب اپوزیسیون «برای زندگی» بود که دولت ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین آن را به اتهام «طرفداری از روسیه» ممنوع اعلام کرد. او ابتدا دستگیر و سپس مجبور به ترک اوکراین شد. این سیاستمدار از ابتدا رویه‌ای را در پیش گرفته بود که کشور خود

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «ویکتور مدودچوک» رهبر حزب اپوزیسیون «برای زندگی» بود که دولت ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین آن را به اتهام «طرفداری از روسیه» ممنوع اعلام کرد. او ابتدا دستگیر و سپس مجبور به ترک اوکراین شد. این سیاستمدار از ابتدا رویه‌ای را در پیش گرفته بود که کشور خود را به «کشوری بی‌طرف» تبدیل کند نه کشوری که دشمنی با روسیه را ترویج دهد.
طبق گزارش راشا تودی، این چهره مخالف اوکراینی در مقاله‌ای که در وب‌سایت خود منتشر کرده، نوشت: درگیری کنونی با فشارهای گذشته غرب به شرق، مانند حمله ناپلئون یا هیتلر به روسیه، تفاوت چندانی ندارد و نشان می‌دهد که این جنگ صلیبی توسط نیروهای نیابتی انجام می‌شود.
او در ادامه افزود: اروپا به طور سنتی روسیه را «کشوری وحشی» می‌خواند و از آن به عنوان بهانه‌ای برای تهاجم استفاده کرده است. ناپلئون معتقد بود آزادی و تمدن را برای روسیه به ارمغان می‌آورد، هیتلر می‌گفت آن را از دست یهودیان و بلشویک‌ها نجات می‌دهد؛ بنابراین همه مهاجمان می‌گفتند که آنها فقط برای مردم روسیه آرزوی خیر دارند و واقعا می‌خواهند آنها را به دنیای غرب بیاورند.
ویکتور مدودچوک در ادامه این مقاله خاطرنشان کرد: در حقیقت، تنها گنجینه‌ها و منابع روسیه و مردم قرار بوده که به جهان غربی وارد شوند و این درحالیست که خود روس‌ها مجبور بودند که سلاخی شوند.
این چهره مخالف اوکراینی تاکید کرد: رئیس‌جمهور اوکراین کشور خود را به عنوان یک «ضد روسیه» تعریف کرده و کی‌یف تلاش زیادی می‌کند تا شهروندان خود را به عنوان مردمی نشان دهد که عموما از هر چیز روسی متنفرند و این تلاش در درجه اول به منظور تحت تاثیر قرار دادن حامیان مالی غربی آنها است. زلنسکی اوکراینی‌ها را طوری معرفی می‌کند که از روس‌ها متنفر هستند. او این کار را به یک دلیل انجام می‌دهد؛ صدها میلیارد دلار کمک غرب به او سرازیر شود و مردم اوکراین از این سرمایه‌ها جز مرگ، فقر و رنج چیزی عایدشان نمی‌شود.
ویکتور مدودچوک پیش‌بینی کرد که شکست اجتناب‌ناپذیر جنگ صلیبی غرب منجر به فروپاشی اوکراین مدرن می‌شود. او از اوکراینی‌ها خواست تا علیه زلنسکی و دولتش که مدت‌ها آنها را به‌عنوان «گوشت دم توپ» برای ناتو فروخته‌، شورش کنند.
مدودچوک در پایان این مقاله تاکید کرد: در این شرایط، نجات مردم اوکراین در چرخاندن سلاح‌های خود علیه زلنسکی است. ما باید مردم خود را نجات دهیم و زمین فروخته شده توسط زلنسکی را پس بگیریم. هیچ راه دیگری برای اوکراینی‌ها وجود ندارد. آنها به سلاخی کشیده می‌شوند، سرزمینشان از وجود آنها پاک می‌شود و تیم زلنسکی در ازای خون آنها، سود و منفعت فوق‌العاده‌ای دریافت می‌کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.