تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 18217

پیروزی پر گل سامورایی‌ها مقابل پاراگوئه

پیروزی پر گل سامورایی‌ها مقابل پاراگوئه

 به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ژاپن در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی فوتبال پاراگوئه رفت و توانست در یک بازی پر گل با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی برسد. تیم فوتبال ژاپن در دقیقه ۳۶ توسط تاکوما آسانو به اولین گل خود رسید. ژاپن در ادامه بازی و در دقیقه ۴۲ موفق

 به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ژاپن در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی فوتبال پاراگوئه رفت و توانست در یک بازی پر گل با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی برسد.

تیم فوتبال ژاپن در دقیقه ۳۶ توسط تاکوما آسانو به اولین گل خود رسید. ژاپن در ادامه بازی و در دقیقه ۴۲ موفق شد به گل برسد تا این تیم با پیروزی نیمه اول را پشت سر بگذارد. در نیمه دوم این رقابت، تیم فوتبال پاراگوئه در دقیقه ۵۹ توسط گونسالس به گل رسید تا نتیجه ۲ بر ۱ به سود ژاپن شود.

در ادامه، تیم فوتبال ژاپن تیم برتر میدان بود و توانست در دقیقه ۶۰ توسط میتوما به گل برسد. همچنین ژاپن در دقیقه ۸۵ توسط تاناکا به گل چهارم دست یافت تا این تیم با نتیجه پر گل ۴ بر ۱ پیروز میدان شود.

به گزارش ایسنا، در دیگر بازی‌های برگزار شده امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال آمریکا توانست با نتیجه ۳ بر صفر مقابل مراکش به پیروزی برسد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.