تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۸
کد خبر : 15702

پایان دوره ۶ ماهه سرپرستی فدراسیون دوچرخه‌سواری/ چه خبر از انتخابات؟

پایان دوره ۶ ماهه سرپرستی فدراسیون دوچرخه‌سواری/ چه خبر از انتخابات؟

به گزارش ایسنا، فدراسیون دوچرخه‌سواری یکی از فدراسیون‌های بلاتکلیف است که نه خبری از برگزاری انتخابات آن است و نه وضعیت اساسنامه آن مشخص است. این فدراسیون از مهر ۱۴۰۰ با استعفای محمود رشیدی وارد دوران سرپرستی شد. پس از آن اعلام شد که اساسنامه جدید فدراسیون‌ها برای تایید به اتحادیه جهانی ارسال شده اما

به گزارش ایسنا، فدراسیون دوچرخه‌سواری یکی از فدراسیون‌های بلاتکلیف است که نه خبری از برگزاری انتخابات آن است و نه وضعیت اساسنامه آن مشخص است.

این فدراسیون از مهر ۱۴۰۰ با استعفای محمود رشیدی وارد دوران سرپرستی شد. پس از آن اعلام شد که اساسنامه جدید فدراسیون‌ها برای تایید به اتحادیه جهانی ارسال شده اما هنوز وضعیت تایید اساسنامه نامشخص است. فدراسیون هم اعلام کرده تا زمانی که اساسنامه جدید تایید نشود، نمی‌تواند انتخابات را برگزار کند.

 در این میان دوران سرپرستی رسول هاشم کندی هم طبق همین اساسنامه جدید به پایان رسیده است و وزارت ورزش باید در مورد ادامه کار سرپرست تصمیم گیری کند.

 در تبصره ۱ ماده ۱۲ اساسنامه آمده است: در صورتی که رییس فدراسیون عزل یا مستعفی شده یا بیش از سه ماه غیبت داشته باشد یا به موجب آرای مراجع ذی صلاح منع ادامه فعالیت داشته باشد، رییس مجمع می تواند سرپرست فدراسیون را تا زمان تشکیل مجمع عمومی (حداکثر ظرف شش ماه) تعیین کند.

رسول هاشم کندی چهار مهر معارفه شد وآغاز به کارکرد و  در چهارم فروردین ۱۴۰۱ دوره شش ماهه  سرپرستی او به پایان رسیده است. اکنون وزارت ورزش باید در مورد وضعیت فدراسیون دوچرخه سواری تصمیم گیری کند.

 انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.