تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
کد خبر : 36159

پاسپورت رکابزن ایران در دقیقه ۹۰ رسید/ حضور در یک ماده قهرمانی جهان

پاسپورت رکابزن ایران در دقیقه ۹۰ رسید/ حضور در یک ماده قهرمانی جهان

 به گزارش ایسنا، فدراسیون دوچرخه سواری برای حضور در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان ۲۰۲۳ اسکاتلند، ابتدا درگیر گرفتن ویزا و سپس تحویل پاسپورت بود که بالاخره این اتفاق دقایقی پیش رخ داد. دوچرخه‌سواری ایران دو نماینده در قهرمانی جهان دارد و قرار است فرانک پرتوآذر در رشته کوهستان و محمد گنج‌خانلو در پیست و

 به گزارش ایسنا، فدراسیون دوچرخه سواری برای حضور در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان ۲۰۲۳ اسکاتلند، ابتدا درگیر گرفتن ویزا و سپس تحویل پاسپورت بود که بالاخره این اتفاق دقایقی پیش رخ داد.
دوچرخه‌سواری ایران دو نماینده در قهرمانی جهان دارد و قرار است فرانک پرتوآذر در رشته کوهستان و محمد گنج‌خانلو در پیست و جاده قهرمانی جهان رکاب بزند. از آنجا که ویزای گنج‌خانلو به موقع صادر نشد، او قهرمانی پیست جهان را از دست داد. پس از آن امید داشت که در استقامت جاده و تایم تریل انفرادی قهرمانی جهان به رقابت بپردازد که ویزا صادر شد اما پاسپورت او از سفارت انگلیس در ابوظبی به موقع به ایران ارسال نشد و این رکابزن مسابقه استقامت جاده را هم از دست داد.
در نهایت پس از پیگیری فراوان و مراجعت هر روزه مسئولان فدراسیون ایران به کارگزاری انگلیس در ایران، در نهایت پاسپورت رییس فدراسیون و محمد گنج خانلو رکابزن ایران تحویل داده شد و آنها بامداد سه شنبه راهی شهر گلاسکو (پایتخت اسکاتلند) محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان می‌شوند.
بیشتر بخوانید

در بسته بریتانیا به روی دوچرخه‌سوار ایرانی

گنج‌خانلو می‌تواند در ماده تایم تریل انفرادی قهرمانی جهان شرکت کند. او روز جمعه مسابقه دارد.
فرانک پرتوآذر دختر رکابزن ایران پیش از این ویزای خود را دریافت کرده بود و اکنون در محل مسابقات است و شنبه هفته آینده به رقابت می پردازد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.