تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۴۲
کد خبر : 54431

وضعیت کشتی گیران ایران چند روز مانده به المپیک/ آماده برای موفقیت

وضعیت کشتی گیران ایران چند روز مانده به المپیک/ آماده برای موفقیت

۱۱ ملی‌پوش المپیک برای حضور در مهمترین آوردگاه ورزشی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و امیدوارند با آمادگی کامل در پاریس روی تشک بروند و با مدال های خود پیام آور شادی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی در بازی‌های المپیک پاریس از ۱۵ مردادماه با رشته فرنگی شروع خواهد شد. تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۶ سهمیه در این آوردگاه مهم حضور خواهد داشت. شاگردان رنگرز با ترکیب مهدی محسن‌نژاد در ۶۰ کیلو، سعید اسماعیلی در ۶۷ کیلو، امین کاویانی‌نژاد در ۷۷ کیلو، علیرضا مُهمدی در ۸۷ کیلو، محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلو و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور دارند.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی چند روز پیش به پایان رسید و فرنگی‌کاران یک سفر یک روزه به مشهد داشتند و پس از آن قرار است دور جدید تمرینات ملی‌پوشان المپیکی از ۱۹ تا ۲۹ تیرماه برگزار شود. آخرین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی هم قرار است اوایل مرداد ماه برگزار شود و پس از آن فرنگی کاران مستقیم راهی پاریس شوند.
امین میرزازاده ملی‌پوش المپیکی تیم کشتی فرنگی چند روز گذشته از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بود که همین موضوع باعث نگرانی مسئولان کشتی شده بود که البته پس از بررسی مشخص شد مصدومیت میرزازاده جدی نیست و او با چند روز استراحت دوباره می‌تواند تمرینات را برای میدان سخت المپیک پیگیری کند.
مسابقات کشتی آزاد در المپیک پاریس از ۱۹ مردادماه برگزار خواهد شد و تیم ملی کشتی آزاد که نتوانست سهمیه کامل را در این مسابقات به دست بیاورد با حضور ۵ کشتی‌گیر در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.
رحمان عموزاد در ۶۵ کیلو، یونس امامی در ۷۴ کیلو، حسن یزدانی در ۸۶ کیلو، امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلو و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلو ترکیب تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات المپیک را تشکیل می‌دهند.
اردوی شاگردان کاوه ۱۸ تیرماه به پایان می‌رسد و اردوی بعد این تیم ۲۲ آغاز و تا دوم مرداد ادامه خواهد داشت. آزادکاران بعد از چند روز استراحت، مجدداً به کمپ تیم‌های ملی بازخواهند گشت تا اردوی پایانی خود را پشت سر بگذارند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.