تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر : 8792

عنایتی: مشکل طارمی باید با گفتمان حل می‌شد

عنایتی: مشکل طارمی باید با گفتمان حل می‌شد

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی، ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم تقدیر از پیشکسوتان باشگاه استقلال اظهارکرد: کسانی که سال‌ها برای استقلال زحمت کشیدند و عمر خود را برای استقلال گذاشتند و دلسوز این باشگاه هستند، وقتی می‌بینند یک مجموعه برایشان ارزش قائل است خوشحال می‌شوند. امیدوارم قدر پیشکسوتان را بدانیم و از آن‌ها در باشگاه

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی، ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم تقدیر از پیشکسوتان باشگاه استقلال اظهارکرد: کسانی که سال‌ها برای استقلال زحمت کشیدند و عمر خود را برای استقلال گذاشتند و دلسوز این باشگاه هستند، وقتی می‌بینند یک مجموعه برایشان ارزش قائل است خوشحال می‌شوند. امیدوارم قدر پیشکسوتان را بدانیم و از آن‌ها در باشگاه استفاده کنیم.

وی درباره دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی هم گفت: این اتفاق فقط حریفان ما را خوشحال کرد. بد موقعی این اتفاق رخ داد. ما از فدراسیون توقع داشتیم پیش از این که این موضوع حاشیه ایجاد کند، جلسه برگزار و مشکل را حل می‌کردند. مهدی طارمی بد اخلاق نیست و می‌شد با او صحبت کرد. نمی‌توانیم انکار کنیم طارمی یکی از بهترین نفراتی است که در خارج بازی می‌کند و مهره ارزشمندی برای ما است. با گفتمان همه چیز حل می‌شود.

عنایتی درباره اولین برد تیم فوتبال هوادار هم گفت: با بردی که آوردیم شرایطمان کمی بهتر شد. پیش‌بینی می‌کردیم مقابل استقلال  و سپاهان شرایط سختی داشته باشیم. در سه بازی هم که شکست خوردیم خیلی بد نبویدم. از مالک باشگاه هم تشکر می‌کنم به بازیکنان پرداختی داشتند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.