تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 31007

وسلین زود از کوره در می‌رود/ در بازی‌های آسیایی مدعی هستیم

وسلین زود از کوره در می‌رود/ در بازی‌های آسیایی مدعی هستیم

به گزارش ایسنا، سجاد ندری، بازیکن تیم ملی هندبال در حاشیه اولین مرحله اردوی تیم ملی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: این اردو از ۲۶ فروردین شروع شده است و امروز به پایان می‌رسد. اکثر بازیکنان دعوت شده به این اردو جوان‌اند چون بزرگسالان درگیر لیگ هستند. وسلین در این اردو نکات ریز

به گزارش ایسنا، سجاد ندری، بازیکن تیم ملی هندبال در حاشیه اولین مرحله اردوی تیم ملی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: این اردو از ۲۶ فروردین شروع شده است و امروز به پایان می‌رسد. اکثر بازیکنان دعوت شده به این اردو جوان‌اند چون بزرگسالان درگیر لیگ هستند. وسلین در این اردو نکات ریز را آموزش می‌دهد. 
او درباره تمرین با مربی بزرگی مانند وسلین، گفت: او مربی بزرگی است و چون بازیکنان جوان هستند تمرینات برای آن‌ها سخت است و او هم زود از کوره در می‌رود.‌ همه‌ بازیکنان نکات عمومی را بلدیم ولی برخی نکات ریز را نمی‌دانیم. 
ملی‌پوش هندبال در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از بازی‌های آسیایی چیست؟ گفت: ما چندین سال است اول تا چهارم آسیا هستیم. قطر تیم مجزایی است و از بازیکنان چند ملیتی بهره می‌برد. ما هم‌ خوب هستیم و پوست اندازی داشتیم و جوانان به تیم اضافه شدند و در بازی‌های آسیایی مدعی هستیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.