تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 46135

وزیر ورزش از دوومیدانی بازدید کرد/ بررسی آمادگی ایران برای میزبانی از آسیا

وزیر ورزش از دوومیدانی بازدید کرد/ بررسی آمادگی ایران برای میزبانی از آسیا

به گزارش ایسنا، یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ بهمن‌ به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که تا به الان ۳۹۰ ورزشکار خارجی برای حضور در این مسابقات ثبت‌ نام کرده‌اند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، امروز، پنجشنبه ۱۲ بهمن، با حضور در ورزشگاه آفتاب انقلاب از مراحل

به گزارش ایسنا، یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ بهمن‌ به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که تا به الان ۳۹۰ ورزشکار خارجی برای حضور در این مسابقات ثبت‌ نام کرده‌اند.
کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، امروز، پنجشنبه ۱۲ بهمن، با حضور در ورزشگاه آفتاب انقلاب از مراحل بازسازی و آماده‌سازی ورزشگاه بازدید کرد.
در این بازدید که سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، و مهدی مبینی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی، نیز حضور داشتند توضیحاتی از سوی مسئولان برگزاری مسابقات درباره نحوه آماده‌سازی ورزشگاه به وزیر ورزش ارائه شد.
مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا حکم کسب سهمیه بازی‌های المپیک و همچنین ورودی مسابقات داخل سالن قهرمان جهان را دارد که نیمه اسفندماه امسال به میزبانی کشور اسکاتلند برگزار می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.