تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 42754

وزارت بهداشت غزه: اشغالگران بیماران را در بیمارستان الشفاء تهدید کرده‌اند

وزارت بهداشت غزه: اشغالگران بیماران را در بیمارستان الشفاء تهدید کرده‌اند

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، منیر البرش، مدیرکل وزارت بهداشت غزه در گفت‌وگو با الجزیره اعلام کرد، اشغالگران بعد از آتش‌بس وحشی‌تر شده و بیماران دیالیزی در بیمارستان الشفاء را تهدید کرده‌اند. البرش تاکید کرد، به رغم بندهای آتش‌بس مبنی بر ورود سوخت به تمامی مناطق نوار غزه که جمعه پایان یافت،

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، منیر البرش، مدیرکل وزارت بهداشت غزه در گفت‌وگو با الجزیره اعلام کرد، اشغالگران بعد از آتش‌بس وحشی‌تر شده و بیماران دیالیزی در بیمارستان الشفاء را تهدید کرده‌اند.
البرش تاکید کرد، به رغم بندهای آتش‌بس مبنی بر ورود سوخت به تمامی مناطق نوار غزه که جمعه پایان یافت، هیچ گازوئیلی به بیمارستان‌های شمال غزه وارد نشده است.
بامداد جمعه آتش‌بس موقت بین حماس و اشغالگران با میانجیگری قطر و مصر پایان یافت؛ آتش‌بسی که به مدت هفت روز ادامه یافت و طی آن اسرا و بازداشت‌شدگانی مبادله شدند و کمک‌های بشردوستانه وارد نوار غزه شد.
بلافاصله پس از پایان آتش‌بس، اشغالگران جنگ خود را با غزه از صبح جمعه آغاز کردند و از صبح مناطق مختلفی را در شمال، مرکز و جنوب نوار غزه هدف قرار دادند و ده‌ها تن را شهید کرده و صدها زخمی برجای گذاشتند.
رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر گذشته جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته‌است که به گفته مقامات فلسطینی و منابع سازمان ملل، علاوه بر یک فاجعه انسانی بی‌سابقه، زیرساخت‌های بسیاری را تخریب کرده و هزاران شهید غیرنظامی که بیشتر آنها کودکان و زنان هستند، بر جای گذاشته‌ است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.