تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 44953

واکنش گاردین به توانایی قلعه‌نویی در راه قهرمانی در آسیا

واکنش گاردین به توانایی قلعه‌نویی در راه قهرمانی در آسیا

به گزارش ایسنا، گاردین در گزارشی به مناسبت شروع جام ملتهای آسیا به سراغ مدعیان قهرمانی رفته است و درباره ایران نوشت:  ایران ستاره های خوبی در ترکیبش دارد که در بالاترین سطح فعالیت می کنند . مهدی طارمی مهاجمی است که سال ها  برای پورتو بازی می کند. سردار آزمون از رم و سامان

به گزارش ایسنا، گاردین در گزارشی به مناسبت شروع جام ملتهای آسیا به سراغ مدعیان قهرمانی رفته است و درباره ایران نوشت:  ایران ستاره های خوبی در ترکیبش دارد که در بالاترین سطح فعالیت می کنند . مهدی طارمی مهاجمی است که سال ها  برای پورتو بازی می کند. سردار آزمون از رم و سامان قدوس از برنتفورد نیز ستاره های بعدی هستند با این حال، در مورد توانایی امیر قلعه‌نویی که در اولین دوره مربیگری‌اش در تیم ملی ایران در سال ۲۰۰۸-۲۰۰۷ ناکام بود ابهاماتی وجود دارد.
گاردین در ادامه با اشاره به قدرت گرفتن ژاپن نوشت: ژاپن یکی از شانس های اصلی کسب پنجمین عنوان قهرمانی قاره ای خود است. پس از شکست آلمان و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۲۲، سامورایی ها دوباره آلمان را شکست دادند. پیروزی ۴ بر یک در وولفسبورگ در سپتامبر سال قبل که به قیمت برکناری هانسی فلیک تمام شد از نتایج خوبی این تیم در دیدارهای قبل بوده است. چنین نتایجی حالا دیگر برای تیمی که مملو از استعدادهای ناب است تعجب آور نیست.  ۴۵ گل در ۱۰ بازی گذشته نشان می‌دهد که ژاپن تیم خطرناکی در راه قهرمانی است.
جام ملت های آسیا از امروز با دیدار قطر و لبنان در ورزشگاه لوسیل شروع می‌شود و ایران در اولین دیدارش یکشنبه با فلسطین روبرو خواهد شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.