تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 41384

واکنش باشگاه کاله به داوری‌های لیگ بسکتبال

واکنش باشگاه کاله به داوری‌های لیگ بسکتبال

به گزارش ایسنا، پس از انتقادهای علی آرزومندی، سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران از داوری‌های لیگ بسکتبال که او معتقد بود داوران در برخی صحنه‌ها گاها سلیقه‌ای سوت می‌زنند، باشگاه کاله اعلام کرد که صحبت‌های آرزومندی به عنوان یک کارشناس حوزه بسکتبال بوده و این باشگاه نقشی در مطرح شدن این مباحث ندارد. محمدجواد فانی،

به گزارش ایسنا، پس از انتقادهای علی آرزومندی، سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران از داوری‌های لیگ بسکتبال که او معتقد بود داوران در برخی صحنه‌ها گاها سلیقه‌ای سوت می‌زنند، باشگاه کاله اعلام کرد که صحبت‌های آرزومندی به عنوان یک کارشناس حوزه بسکتبال بوده و این باشگاه نقشی در مطرح شدن این مباحث ندارد.
محمدجواد فانی، قائم مقام باشگاه کاله مازندران، با اشاره به بحث فوق، به ایسنا گفت: صحبت‌های آقای آرزومندی اظهار نظر شخصی خودشان به عنوان کارشناس حوزه بسکتبال بود و باشگاه کاله اعتقاد دارد داوران جزو ارکان اصلی مسابقات ورزشی هستند و بسکتبال هم جزوی از این مسابقات است که داوران نقش پررنگی در برگزاری آن دارند.
او ادامه داد: باشگاه کاله تخصصی و صرفا در حوزه ورزش کار می‌کند و هیچ تخصصی در زمینه داوری و قضاوت ندارد. در کمال صداقت اعلام می‌کنیم که باشگاه کاله اعتقاد دارد زحمات داوران عزیز باید دیده شود ونقدی نداریم. حتی خود باشگاه کاله هم گاها در حورزهای اجرایی اشتباهاتی دارد و داوران هم شاید اشتباه کنند، ضمن اینکه صحبت‌های آقای آرزومندی در جایگاه یک کارشناس مطرح شده‌اند و ارتباطی به باشگاه کاله ندارد.

بیشتر بخوانید:                          گلایه‎‌های تند سرمربی تیم کاله مازندران: داوری‌های لیگ برتر بسکتبال، سلیقه‌ای شده است

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.