تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 34303

واکنش احدی به انتخاب عجیب در بوکس

واکنش احدی به انتخاب عجیب در بوکس

اکبر احدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت فعلی بوکس ایران با توجه به طولانی‌شدن مدت زمان برگزاری انتخابات برای معرفی رئیس جدید توضیح داد: حقیقت این است تا زمانی که انتخابات برگزار نشود و رئیس فدراسیون روی صندلی خود نباشد، هیچکس نمی‌تواند در این رابطه خیلی صحبت کند و نظر دقیقی بدهد. او ادامه

اکبر احدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت فعلی بوکس ایران با توجه به طولانی‌شدن مدت زمان برگزاری انتخابات برای معرفی رئیس جدید توضیح داد: حقیقت این است تا زمانی که انتخابات برگزار نشود و رئیس فدراسیون روی صندلی خود نباشد، هیچکس نمی‌تواند در این رابطه خیلی صحبت کند و نظر دقیقی بدهد.
او ادامه داد: اگر ایرادی هم باشد و آن را صادقانه بگوییم، می‌گویند دست و بال ما بسته است، بودجه نداریم و در شرایط فعلی نمی‌شود کاری کنیم چون اختیارات کافی نداریم. البته حق هم دارند و باید رئیس فدراسیون هر چه سریع‌تر انتخاب شود.
در انتخابی قابل توجه، اکبر احدی پس از سال‌ها سرمربیگری در تیم ملی بزرگسالان با نظر روح‌الله حسینی، سرپرست فعلی فدراسیون بوکس، به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان مشغول به کار شد. احدی درباره این اتفاق گفت: خودم شخصا علاقه زیادی به کارکردن در رده‌های پایه دارم چون همواره فکر می‌کنم بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف بوکس ما رده‌های پایه‌اند. امیدوارم در این بخش کمک کنم.
احدی در پاسخ به این سوال که آیا این همکاری او حفظ ظواهر نیست، اظهار کرد: واقعا این طور نیست و فقط تصمیم دارم به بوکس خدمت کنم. این موضوع همواره سرلوحه کار من بوده است.
او درباره شرایط تیم ملی نوجوانان نیز گفت: به دلیل اینکه امسال رقابت‌های قهرمانی کشور را نداشتیم، تقریبا چهار مرحله مسابقه انتخابی برگزار کردیم و هر پنج‌شنبه – جمعه چند استان را دعوت کردیم تا با هم مبارزه انتخابی داشته باشند. چکیده این انتخابی‌ها را به شیرودی آوردیم و از دل این نفرات ۱۰ الی ۱۲ نفر را انتخاب برگزیدیم تا تیم اصلی را تشکیل دهند.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران ادامه داد: مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا ابتدا قرار بود مرداد باشد و بعد شد تیر. الان هم این تاریخ عوض شد و قرار است اواخر آبان باشد. متاسفانه بی‌برنامگی فدراسیون آسیا لطمه می‌زند اما فکر می‌کنم به نفع نوجوانان ما شد چون زمان بیشتری داریم که با آنها کار کنیم.
او افزود: در ابتدا دست‌وبال ما بسته بود اما خدا را شکر مسابقات عقب افتاد و با شناختی که در این مدت روی بچه‌ها پیدا می‌کنیم، امیدوارم با برنامه‌ریزی که انجام می‌دهیم نتایج خوبی کسب شود.
کارشناس بوکس ایران درباره خبرهای رسانه‌های خارجی مبنی بر احتمال جدایی فدراسیون آسیا از فدراسیون جهانی بوکس اظهار کرد: هر اتفاقی که بوکس آسیا را از فدراسیون جهانی جدا کند و فدراسیون آسیا زیرمجموعه کمیته المپیک باشد یا … به بوکس آسیا و در نتیجه ایران ضربه می‌زند. البته ایران در این زمینه خیلی تاثیرگذار نیست و بحث مدیریت کلان مطرح است اما در مجموع این اتفاق باعث اختلافات شده و نهایتا به بوکس ضربه می‌زند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.