تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 37501

هاشم‌نژاد: اصلی‌ترین دلیل نتیجه‌ نگرفتن تراکتور، قرعه سخت‌ بود

هاشم‌نژاد: اصلی‌ترین دلیل نتیجه‌ نگرفتن تراکتور، قرعه سخت‌ بود

مهدی هاشم‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بابت پیروزی مقابل مس‌رفسنجان و به ارمغان آمدن اولین سه امتیاز فصل‌ تیم بسیار خوشحال هستم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. وی افزود: بازی به بازی بهتر می‌شویم، از لحاظ مالکیت توپ در دو بازی اخیر از حریفان‌مان برتر بودیم و مس رفسنجان نتوانست موقعیت چندان

مهدی هاشم‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بابت پیروزی مقابل مس‌رفسنجان و به ارمغان آمدن اولین سه امتیاز فصل‌ تیم بسیار خوشحال هستم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.
وی افزود: بازی به بازی بهتر می‌شویم، از لحاظ مالکیت توپ در دو بازی اخیر از حریفان‌مان برتر بودیم و مس رفسنجان نتوانست موقعیت چندان جدی بر روی دروازه‌مان ایجاد کند.
وی در رابطه با عصبانیت هواداران تراکتور در دیدار اخیر این تیم و شعار علیه بازیکنان گفت: هواداران اصلی تراکتور بسیار فهیم هستند، آن‌ها همواره پشت تیم بوده‌اند و از تراکتور حمایت کردند.
هاشم‌نژاد در خصوص عدم نتیجه‌گیری تراکتور در ابتدای فصل عنوان کرد: به نظرم قرعه سخت‌مان در لیگ‌برتر باعث شد تا بازی‌های دو هفته ابتدایی لیگ را واگذار کنیم، بازیکنان جدیدی به تیم ما اضافه شده‌اند و ما مقابل دو تیم باثبات و قدرتمند قرار گرفتیم و مطمئنم اگر در اواسط فصل با سپاهان پرسپولیس بازی می‌کردیم شرایط متفاوت بود.
مهاجم ملی‌پوش تراکتور در رابطه با حضور تیم‌ملی امید در بازی‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۴ پاریس خاطرنشان کرد: به احتمال بسیار بعد از بازی با استقلال خوزستان به اردوی تیم‌ملی ملحق شوم و امیدوارم بتوانیم تیم‌ملی امید ایران را پس از سال‌ها به المپیک برسانیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.